tirsdag 29. juni 2010

Over middels pausekrok



Etter ei intern omorganisering måtte jeg gi slipp på den herlige sjøutsikta fra kontoret mitt, og flytte både til en annen etasje og til andre siden av huset. Lys og luft finnes på det nye kontoret også, men byhus og en og anna tretopp kan liksom ikke helt ersatte å kunne følge med båttrafikken rett utenfor. Men skal jeg måtte velge mellom å ha utsikt på jobben, og ha utsikt hjemme, vet jeg helt klart hva valget faller på. Og mange av dere vet jo hva slags utsikt jeg har "å slite med" i Åpent hus-huset. :)

Det som er et pluss i min nye kontorplassering, er at vi befinner oss i øverste etasje. Og i fellesområdet bader vi i lys fra takvinduer. Møblementet er det heller ikke noe å si på. Eller hva synes du - ikke verst for å være jobblokaler, hm?


Plass til mange kolleger i sofakroken. Møterom innafor.

Lyst og luftig!




Her blir det mange morgentreff fremover, kan jeg tenke meg.
Oljemaleriet øverst er av Kjell Nupen. Dette her er av Terje Fagermo.





I morgen
har jeg fri. puh. La oss se hva inspirasjonen produserer! :)
Og så skal jeg svare på en utfordring.

8 kommentarer:

  1. Så flott arbeidsplass du har! Likte godt innredningen og maleriene!

    SvarSlett
  2. Så fint du har det på jobben! Og puter fra Designers Guild i samme mønster som vi har på tapeten i stua, men den er helt lys. Lekker:)

    SvarSlett
  3. Kjempefin arbeidsplass du har. Det er alltid et godt tegn at arbeidsgiver bruker penger på kunst og god design når de skal gjøre det hyggelig for sine ansatte.

    SvarSlett
  4. Veldig flotte kontorlokale..
    Men utsikta di kan ikkje måle seg med noko, den er berre unik! Nyt!!

    SvarSlett
  5. Lekker pausekrok må jeg si. Sånn er det absolutt ikke der jeg jobber nei...Og utsikten deres fra huset er jo bare helt fantastisk!
    Klemklem

    SvarSlett
  6. Veldig flott plass å ha pause ja. Jeg er ikke særlig glad i blått (brunt som er favoritt;)men det du viser her likte jeg:)) Lekre puter som prikken over i-en.

    SvarSlett
  7. Lekkert! Putene fra Designers Guild?

    Takk for koselig hilsen, eller skriblerier som du kaller det. :)
    God sommer til deg fra meg!
    Klem

    SvarSlett
  8. Ja det vil jeg si var et behagelig pauserom ja. Svalt og lekkert med det blå og Nupens maleri var midt i blinken. Her kan du kose deg på jobb. Hjemmeutsikta: Heldiggris.
    Klem

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...