torsdag 17. juni 2010

Barn og blomster


Noe av det herligste nå når været tillater mer utelek, er å nyte synet av mine to herlige små når de kommer springende med noen små blomsterstilker i de skjønne små nevene.


Da jeg kom hjem fra studiereise i vår, hadde de vært på besøk i "mammas" blomsterbed for å lage bukett til hjemkomsten.




Og etter en liten klatretur utenfor huset en annen dag,
kom disse nydelige små blå inn i eggeglass på kjøkkenbordet.


På tur går de på oppdagelse og finner små skatter på skogbunnen.
 

Og disse skal man gjerne ikke så veldig langt for å finne...


Ungene har foreløpig ikke hørt om "ugress" - Den herlige uskyldigheten nyter jeg i lange drag. Blomstene de plukker er skjønne uansett. Hvem skal komme å si at ikke løvetann er fin?! Og de små som plukker dem er fortsatt herlig naive og full av barnlig iver over å skulle glede mor og far. (smelt)

Vær så god - denne er til deg! :)


I morgen
har jeg lyst å lage innlegg om en dekorklassiker.
(Jeg skrider til verket - Mens det blåser og regner friskt der ute!)

8 kommentarer:

  1. For et kjempefint innlegg :)

    SvarSlett
  2. Hei! Dette var koselig! Jeg elsker når jentene mine henter blomster til meg fra hagen! De blå du har i eggeglasset kaller vi for Gravmyrtel, vet ikke om det er riktig. Vi har og mye av den i hagen. Fine med sukkerglasur som kakepynt på kremkaker!

    SvarSlett
  3. Herlige blomster. Takk takk. Finnes ikke noe så koselig som godt sammenklemte markblomster i en barnehånd. Flotte bilder.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei, Takk for hyggelig kommentar! Ok at du låner bildet av kommoden:)
    Da skal jeg kose meg litt med bloggen din,
    Ha en fin kveld,
    Klem Marit

    SvarSlett
  5. Flott og koselig innlegg! Jeg smelter helt når gutten min kommer med blomster til meg! =)

    SvarSlett
  6. Fint innlegg og nydelige bilder. Her i bakgåden har vi fjernet en masse gamle, tettvoksende bisker i en stor skråning go plantet blomstereng slik at ungene kan løpe, herje og plukke blomster der. Det står noen fine i min bestemors bittelille krystallvase her også :)

    SvarSlett
  7. Hej!

    Tack för dina rara kommentarer hos mig! :) Skall nu titta runt i din blogg :) Önskar dig en härlig helg! Kram/Nicky

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...