onsdag 2. juni 2010

Frisk luft hjelper for alt

I går når jeg valgte meg tema for dagen i dag, hadde jeg egentlig en anna plan. Men så kom dagen. Fridag - og en svært etterlengtet en. Og så kom et innfall av en anna vinkling på "hverdagslykke".

Jeg våkna og følte meg skikkelig tung og shabby. Etter noen ekstra timers søvn følte jeg meg likedan. Jeg innså at det ikke kunne bli noe studering i dag.

Etter en god hjemmelaga dobbel cortado-kaffe og de vanlige brunostskivene (min favoritt), føltes det som det eneste rette og komme meg ut på tur. I dag tok jeg med pocket-kameraet, og fikk lufta både joggeskoene og hodet mitt i skogen rett ved der jeg bor.

Jeg er heldig som bor rett ved et sånt deilig turområde. Og i dag la jeg igjen mobiltelefonen og klokka hjemme, og lot skuldrene senke seg, pulsen falle og sansene åpne seg. Medisin for sjela!

La meg få ta deg med på skogstur på fjellveien min. Og nyt noe av det jeg fikk nyte i dag:







Det dukker opp massevis av vakre, finurlige og spennende detaljer, bare man ser etter!










Herlig utsikt til sjø og småbåtliv herfra.

Og disse små fotomodellene fikk være med hjem. :)
Ah! For en deilig tur. Og vel anvendt tid. Jeg føler meg mye bedre!

I morgen
finner jeg vel på noe nytt igjen, kjenner jeg meg selv rett! ;)
Lurer på om det blir "moderne i byen."

7 kommentarer:

  1. Det kaller jeg hverdagslykke. Fritt for tid og mas og stress. Bare naturen, frisk luft og ro i sjela. Takk for titten!

    SvarSlett
  2. Dette var verkeleg flotte bilete..
    Godt at du brukte tida rett :-)

    SvarSlett
  3. Takk for fin kommentar hos meg!
    Så flotte bilder! Og for et flott uteområde! Du er jammen heldig som har dette utforbi døra!

    SvarSlett
  4. Skog er bare herlig! Og det er absolutt sant som du skriver, det er masse morsomt å oppdage bare man ser etter.

    SvarSlett
  5. En tur ut i naturen er skikkelig deilig for kropp og sjel! Bare la tankene gå og være i ett med naturen.
    Håper du fikk masse ny energi og inspirasjon på turen din i dag!
    Klem

    SvarSlett
  6. Heia! Så herlige bilder..nå fikk jeg også lyst på tur :)...mulig å få det til også nå, for mannen kommer hjem idag! N
    Nye joggisa eller :) :)!!
    Har foressten blogga litt idag...for første gang på 2 mnd!!!

    SvarSlett
  7. For en fin tur du har hatt her da. Flotte bilder. Kjekt på den benken til slutt her da.
    Klem

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...