mandag 14. juni 2010

Uten kruseduller

Her er en for meg "ny" spennende arkitekt som skaper moderne hus og rom verdt en kikk.

Dette blir hakket for industrielt for min smak. Men artig å se likevel.

Her var det høyt under taket!
Tøffe tepper.

"Alt" gjemt bak skapdører.
Ha det fremme eller skjul etter behov.

Kort vei til badekaret. :)

Lekre gulv og enkle, vakre møbler.

Til slike rammer passer det perfekt å fortsette enkelheten i tilbehør. Til sammen får det nesten et litt asketisk preg? Rolig og balansert, føler jeg.

På nettsiden hans (som er under ombygging og derfor ikke helt operativ) finnes en nettversjon av en bok om hans komplette arbeid. Du kan finne den her.

Har alltid likt store åpne rom og vinduer som disse. Og løsninger som binder sammen ute og inneområder på en elegant måte. Herlig å se slike bilder av og til.

Arkitekten bak heter Vincent Van Duysen. Han er belgisk. Bildene er fra hans eget spartanske byhus.
Foto av Alberto Piavano via Vogue Living Australia.


I neste innlegg
kan du være med en tur på kjøkkenbenken i Åpent hus og så skal jeg svare på ei utfordring.

4 kommentarer:

  1. Vet du, sorte vinduskarmer er ikke til å kimse av... Ser utrolig kult ut! Det stripete gulveteppet tror jeg er fra ikea!

    klem dagny

    ps - ny elle interiør giveaway på gang!!

    SvarSlett
  2. Jeg hadde klart meg fint uten kruseduller dersom resultate var slik som i disse bildene. Herlige bilder.

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder, og mange fine innlegg siden sist jeg var innom. :)

    SvarSlett
  4. Hei, så koselig at du var innom med den hyggelige kommentaren din :)

    Utrulig fine bilder, skulle ikke vært meg i mot å hatt slike vinduer, takhøyder og interiør!!

    Jeg følger med her, klem Maria!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...