fredag 4. juni 2010

Sommerstemning

Ah - sola varmer, kroppen er tint opp, solbrillene er i daglig bruk, og rett som det er får sandalene lufta seg. Det er sommer i Norge. Er det ikke deilig?


I dag har jeg lyst til å kose meg med noen stemningsbilder for årstiden.



Jeg lurer på om jeg har tilbøyelighet til å tåle mindre "stramt og moderne" når det er sommer og sol. Men det henger vel sammen med hele sommerfølelsen hos sommerjenta i Åpent hus. (Hm - hva vil det si om meg ellers i året...? :) - hva kan man tolke behovet for ryddighet og moderne enkelhet til...? Noen psykolog-spirer som kan tolke den? :)


Barb Fritz, Flickr

Glass fra Leonardo



realsimple.com





Ah. Nå skal jeg ut å nyte kveldssola, sjøutsikt og sommerfest med jobben.
Ha en riktig fin kveld, hvor enn du befinner deg! :)
Umerkede bilder er fra Anna Kern.

I neste innlegg
viser jeg frem hva jeg har vunnet. :)

6 kommentarer:

  1. Ååå, lekre bilder, deilig sommersteming og ikke minst masse inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Fantastiske fine bilder! Nå kom jeg i sommerstemning! digget bilde med orange innslag og den murveggen. Sånn vil jeg og ha!!

    SvarSlett
  3. Ja enig med Hokus her! Skikkelig sommerstemning.
    Takk for hyggelig kommentar forresten. Og ja, du kan gjerne bruke det bildet om du vil. Trolig gjør jeg det uansett men gi meg en lyd når du gjør, så jeg kan følge med.
    Ha en strålende flott fredagskveld og helg.

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Fantastiske flotte bilder. Herlig solgul dør :)
    Ønsker deg en helg med strålende solskinn.

    SvarSlett
  5. Masse flotte bilder! En fin start på en lørdagsmorning å se disse her.

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder!!!
    Likte rørepinnene og glassene. Og de nydelige sommerplaggene hengende framme. Og hengekøya... Ja, jeg likte vel alt:)
    Tror ikke jeg heller er så opptatt av at alt skal være stramt og enkelt nå. Vet ikke om det har noe med årstiden å gjøre, eller at jeg ikke klarer å holde meg til en stil:) Vil kanskje vise seg når vi kommer til høsten igjen:)

    Det ligger en utfordring til deg inne hos meg! Om du har lyst:)

    Håper du har en herlig lørdagskveld!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...