onsdag 30. juni 2010

Striper i stua

Fridag. Nydelig!
Etterlengta..


Ingen planer.

Bare samle krefter.


Sol ute. Skal gå meg en tur.


Så kommer vel energien etter hvert.

Håper du har det bra der du er.
Her er ei tipsliste for "happy living" til meg selv og alle andre:

Den fine bloggen Hvite tulipaner har sendt meg en ikke så enkel utfordring. Jeg skal finne seks positive sider ved meg selv. Hm. Ingen enkel oppgave. Her er et forsøk:

  • Jeg har en velutviklet evne til medfølelse

  • Jeg er ansvarsfull

  • Liker å få ting gjort

  • Våger å påstå at jeg er litt kreativ

  • Og jeg er er ganske så nysgjerrig - sagt på en annen måte: jeg liker å prøve nye ting. :)

Sammen med utfordringen var beskjeden om å legge ut et bilde av meg selv. Trommevirvel....
Her kommer det:

Stemmer. Fortsatt ikke noe fjesbilde av fru Åpent hus. Sånn vil jeg helst ha det! Bildet er fra vår herlige lille Øytur beskrevet her.


Til slutt vil jeg dele noe jeg kom over i et program for litt siden. (bilde tatt av tv'en).
"You can't see the future with tears in your eyes". Fin påminnelse?

I neste innlegg
blir her fine sommertekstiler.

2 kommentarer:

  1. Hej och tack för din fina kommentar!

    Vad kul att du ville vara med i min utlottning av armbandet.
    Tack för att du länkar till den.

    Ha en fin kväll.
    Kram/
    Luiza

    SvarSlett
  2. Utrolig flott ord om lykke i den linken din! Jeg har selv gravd litt i det som finnes av forskning om lykke, og det er mye spennede å ta tak i der. Men mange tankemønstre må da dannes, noe inn og noe må definitivt ut.
    Ha en flott sommerkveld.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...