mandag 21. juni 2010

Hverdagslykke - en utfordring.

Ja, jeg vil faktisk kalle det Hverdagslykke, og gi det nummeret tre av slike innlegg her på bloggen. Jeg prøver å være obs på å legge merke til små ting som gjør meg glad i hverdagen. Og midt på dagen i dag, kom et slikt øyeblikk.

Og hva skjedde så da? Hadde jeg vunnet i Lotto? Ble et langt og "kjedelig" møte avlyst? Kom det pakke i posten til meg? Fikk jeg uventet fri resten av dagen? Neida - Jeg hadde vært til lunsj på en skjønn café, og var på vei tilbake til kontoret. På vei tilbake til pulten min med en vase med visne blomster på. Og der - midt i asfaltjungelen. Der oppdaget jeg en liten søt sjeldenhet - en busk med "Hundekjeks". Noen stilker ropte til og med om å få bli med meg videre. Og det fikk de! :)



Hverdagslykke:
friske blomster i en vase på kontorpulten! :)





Noen som kjenner seg igjen i følelsen av sånne småting som "gjør dagen"?

Og noen som kanskje har lyst til å ta utfordringen
 og lager eget innlegg med egne opplevelse av Hverdagslykke? (Legg gjerne lenke til innlegget ditt i kommentarfeltet under. Gleder meg til å se!)

Til neste innlegg
tenker jeg å finne frem bilder av ei ny lekker byleilighet.

6 kommentarer:

  1. Hverdagslykke for meg er de små øyeblikkene. Et smil i fra barna, latter og kos. Ellers er det herlig å komme på jobb når f.eks. en kollega har lagt en overraskelse på arbeidsplassen din...en sjokolade, et kort eller andre ting. Hadde ei som var utrolig flink på det.

    Tusen takk for utrolig fin og søt kommentar på bloggen min. Varmer langt inn i sjela! ;)
    Du er søt!

    Klem FargeBarn

    SvarSlett
  2. Heisann!!! Nå er det kjempe lenge siden jeg har blogget og tatt besøkt blogger.... Har et stooort blogg-sug, hehe . Så måtte nødt å titte her inne hos deg, for du viser så mye fint og spennende! Jeg tar gjerne utfordringen;-) Er helt enig med at små hverdaglykke-øyeblikk er helt herlige:-) Skal ta å legge merke til hva som blir mine lykke-øyeblikk idag;-)
    Ha en strålande tirsdag!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Heisann igjen:-)
    Her er mitt innlegg om hverdagslykke. mulig jeg har missforstått oppgaven men det ble nå hvertfall et innlegg:-)

    http://gulhverdag.blogspot.com/2010/06/hverdagslykke-utfordring.html

    Ja ikke alltid man har tid til å blogge, men så må man også være i riktig modus, hehe. Så de siste ukene har jeg ikke vært i modus, vært småsyk, dratt hit og dit på finn-jakt, vært på ferie, laget 30årsdag(er) for mannen... ja d er mye. Men nå merker jeg at modusen kommer snikende igjen. Håper du ikke slutter å legge ut innlegg, for jeg er veldig glad i bloggen din:-)

    SvarSlett
  4. Så koselig innlegg. Denne skal jeg svare på, jeg skal bare få summet meg litt først - og kanskje kommet meg på ferie. Kommer straks tilbake...

    SvarSlett
  5. Jeg tok utfordringen :)
    http://goypolandet.blogspot.com/

    SvarSlett
  6. Jeg tok utfordringen!
    http://www.jantzen.no/blog/index.php?/archives/267-Hverdagslykke.html

    God helg!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...