mandag 15. mars 2010

West Elm

Dette er et amerikansk interiørkonsept som jeg kom over for litt siden. Det viser seg å favne over hele fjøla av interiørsortiment. "Moderat moderne" i stilen, vil jeg si. Med et visst amerikansk preg.



Dette sier West Elm om seg selv: Vi appelerer til designbevisste kunder som elsker moderne design til gunstige priser. Vårt design kombinerer moderne materialer av høy kvalitet med inpirasjon fra naturen. Mange av produktene er utviklet for å passe godt til små byboliger. Et økende antall av produktene er også miljøsertifiserte.










Denne nettsida tror jeg godt du har glede av å kikke på. Her er det mye å velge i! West Elm har ikke utsalg i Norge. Og selv svigerinna mi i Washington, har ikke et utsalg i nærheten, har hun konstatert. West Elm selges online og via katalog (i USA/Canada) og i butikker i USA, Canada og Puerto Rico. Blir jo mest som inspirasjon, dette, da. Men kjekt å se uansett, hm?


Prøvde forresten å lade interessen for et nytt blogglotteri her i Åpent hus for noen dager siden. Men det var ingen som svarte. Er dere lei av lotterier!!?? :)


I morgen
slår jeg et slag for "mamma'er",
og så har jeg fått en award som jeg gjerne vil gi videre.

7 kommentarer:

  1. Jo da,artig med lotteri ;)
    Lite respons på give awayen hos meg og,spørs om premiene ikke falt i smak da :p

    Synd det ikke går an å bestille varer fra West Elm. Det var utrolig mye fint!

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig hilsen:)

    Likte spesielt godt de tre spisestolene i gult, sort og hvitt. Nice!

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med på lotteri =) Kjør i gang! hi hi

    SvarSlett
  4. Jeg er klar for lotteri :)
    Utrolig flotte møbler - herlig inspirasjon. Lyst og fint, samtidig som det er noe som er litt spennende og anderledes. Synd at man ikke får tak i det i nærheten, men vi kan jo håpe på at det kommer..
    K

    SvarSlett
  5. Kjekt at du besøkte meg for da fant jeg din blogg:) Flott blogg som jeg håper det er greit at jeg linker til;)....for da finner jeg den igjen.

    Fin inspirasjon du viser

    SvarSlett
  6. hei:)
    du det såg eg!!! eg hadde virkelig tenkt å referere til siden din om kor eg fant stolene, men så glemte eg det heilt!!!
    det gjekk litt fort i svingene:) sånn er det med et auge på pcen og et på ungen, da glemmer ein fort ka ein holdt på med:) men skal ta å rette opp i det no:)

    ha ein kjempe fin dag:)
    hilsen Beate

    SvarSlett
  7. Hei!
    Fin blogg du har, husker at jeg har vært her inne før - denne gangen via Mammadamen:-) Likte veldig godt West Elm - de var jo litt nordisk-inspirert, syns jeg.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...