fredag 14. september 2012

Septemberlotteri: vinn fine ting fra Koloni / give-away

Jammen er det ikke lotteri igjen i Åpent^hus! :) Johoi!!





Denne gangen har jeg gleden av å lodde ut gaver fra den fine Retroliv.no.
Har du besøkt den? 


Jeg syns Retroliv er en kjempefin nettbutikk. De fører varer flere av mine favorittmerker. De fører flere merker i moderne og "moderne retrostil". For eksempel har de nyutgaven av Lotus-bollene fra Lucie Kaas. (for tiden utsolgt, men på vei inn igjen, har jeg fått høre) :)

Retroliv donerer gaver til Åpent^hus' lesere fra et herlig merke som jeg har omtalt tidligere: Koloni Stockholm. 
Her finner du mer om det. 










Premier
Førstepremie: 2 stk herlige krus med epler.
Andrepremie: stilig brett / varmeunderlag (bildet under). 


Alle kan være med. 
Hvis du ikke har blogg, husk å legge igjen epostadresse.
Jeg har lovt at det denne gangen skal gi lodd å være følger, så da gjør det det. :)





Regler: 
1 lodd: kommentar under her
1 lodd til: fortell hva som er din favoritt hos Retroliv.no
1 lodd til: være/bli følger av Åpent^hus

Det er alltid hyggelig om noen vil spre ordet om lotteriet mitt.
Bruk gjerne bildet øverst, hvis du vil legge det på bloggen din.
Og om du ikke har blogg, er Facebook en kjekk ting! :)








Lykke til alla i hopa! :)
Og riktig god helg til alle som svinger innom.

Trekning skjer 23. september. 



Nå rømmer vi fra hus-prosjektet
og stikker til fjells. 
Storm og regn gjør ikke noe: 
ull og regntøy er pakke. 
Og i hytta er der massevis av ved. :)


I neste innlegg
mer fra nyhuset (stua)


82 kommentarer:

  1. 3 supre lodd... elsket plakatene!
    herlig!
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  2. Hei
    Jeg prøver lykken med 3 lodd :-)
    Eplekrusene er nok min favoritt.
    God helg !
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  3. Jeg har handla to eplekrus derfra, og må vel da svare at de krusene er mine favoritter fra retroliv:) Ønsker meg gjerne et par til:)

    SvarSlett
  4. 2 lodd på meg!
    Jeg elsker Inger&Olle plakaten, Eple krusene og Pære krusene er øverst på ønskelista.
    Digger også Blossom And Bill krusene..
    Masse som er på ønskelisten her ja:)

    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  5. Kjempefine! Min favoritt er brettene, både det runde m epler og de rektangulære med pærer! Tar tre lodd! Klemmer, B!,

    SvarSlett
  6. Lotus rød var SÅ herlig og fin!
    3 lodd på meg meir:-)

    Kos dokke på hytta!

    SvarSlett
  7. Kule krus! Det eplemønsteret er så stilig. Jeg tar tre lodd. Bortsett fra disse epleproduktene, er Remix pute fra Ferm Living min favoritt.

    SvarSlett
  8. Jeg DIGGER eplekoppene og epleboksene :) Fine premier! 2 lodd

    SvarSlett
  9. Herlig giveaway! De har jo så mye fint på Retroliv, men en av mine favoritter er serveringsbrettet «Landsby». Ja, og så følger man jo såklart, så da trekker jeg tre lodd, jeg :)

    SvarSlett
  10. Alt fra ISAK, og pærekrusene er favorittene.
    3 lodd :-)
    God helg!!!

    SvarSlett
  11. Jag vill gärna ta en lott :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  12. liker liker liker liker liker
    Du ser vel at den oransje koppen ville passe helt supert inn her, ikke sant!? :-)

    Ellers er jeg veldig svak for Blossom &Bill koppene og Lotus-skålene, spesielt den grønne.

    3 lodd på meg og krysser fingre hardt hardt.

    (Har linka fra egen blogg også).

    God helg!

    SvarSlett
  13. Flotte gevinstar!
    Eg likar den blå lotusbollen veldig godt:)
    3 lodd til meg, takk:)

    SvarSlett
  14. Den store svarte lotus bollen var skikkelig fin!
    Prøver lykken med 2 lodd:)

    jeanette@grimsmo.com

    SvarSlett
  15. Eg vil vere med! Utruleg mykje fint i den nettbutikken! Likte veldig godt lotus-skålene, ei gul hadde passa veldig godt på kjøkkenet mitt :-) 3 lodd til meg!

    SvarSlett
  16. Så kule ting!
    Jeg tar 1lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  17. Kuleste eplekoppene! Og raaadioen :)))
    Tar gjerne tre lodd, ja

    SvarSlett
  18. Legger meg til som følger når det funker, inntil videre ble det 2 lodd

    SvarSlett
  19. Blir selvsagt med og tar 2 lodder. Kjekke eplekrus.
    Klemz

    SvarSlett
  20. Hei!
    Det er ikke lett å komme med bare en favoritt:). Tror det må nesten bli denne: CONFERENCE standard krus, den med brun og gule pærer på. Jeg tar gjerne to lodd da.
    (paulien_van_hoogen at hotmail.com)

    SvarSlett
  21. Eplekrusene er min favoritt.
    3 lodd :-)

    SvarSlett
  22. Så fine gaver. Jeg vil gjerne ha tre lodd. Favoritten i nettbutikken er Leaf -koppene som jeg ville kjøpe, men de var utsolgt...buhu.. :)

    SvarSlett
  23. Hei,
    her må jeg bare ta full pott! Selv om eplekoppene er supersnaisne er nok et smeg frys+kjøl min favoritt!
    http://www.retroliv.no/products/smeg-kjoleskapliten-frys-i-rosa

    Klem :)

    SvarSlett
  24. Oj, disse koppane va heilt perfekte!! Eg tar tre lodd. Favoritten i butikken er sofaborda Latitude. Ragnhild

    SvarSlett
  25. Tre lykkelodd :)Favoritten er http://www.retroliv.no/products/polaroid-a3-plakat-bla
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  26. Eplekrusene er konge :) 2 lodd

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  27. Jeg er gjerne med og tar 3 lykkelodd. Min favoritt er denne nydelige radioen: http://www.retroliv.no/products/rd60dabfm-duck-eggpastel-blue

    God søndag!

    Klem

    SvarSlett
  28. De har så kjempemye fint, men en av favoritten er denne radio:RD60(dab/fm) Duck Egg/Pastel Blue

    Jeg blir med i trekningen med 2 lodd :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  29. Ohlala, så kule krus!
    Og en super butikk, her kunne jeg tilbragt hele kvelden. Min favoritt er definitivt Lightlace. Nydelig.
    Glad søndag!

    SvarSlett
  30. All these beautiful ietms!!!
    But the mug with an apple on is my favourite!

    SvarSlett
  31. Hyggelig at du tittet innom bloggen min :)

    Jeg la meg til som følger og for meg som var barn på 70 tallet så er disse tingene med å bringe tilbake gode barndomsminner :)

    Ha en knallfin uke :)

    SvarSlett
  32. Remix putene er min favoritt. Er gjerne med i trekningen med to lodd :)

    onetemari@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Jeg prøver lykken med 3 lodd :)
    Ena v mine favoritter er den store Cathrineholm plakaten, skålene og krusene da...

    SvarSlett
  34. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  35. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  36. Hei!
    Jeg blir gjerne med, tar 2 lodd (kommentar + link).

    Vaskeklut med "clintern" har jeg ikke sett før. Morsomt :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  37. Jeg har alltid vært svak for landsbykoppene...jeg håper på vinnerlykke med tre lodd :)

    SvarSlett
  38. Jeg har lagt min elsk på eple koppene som så mange andre!
    Fin blogg, forresten!
    2lodd på meg
    yvonnerenate@hotmail.no

    SvarSlett
  39. Hei!

    Jeg tar tre lodd og krysser fingrene :) Elsker skjærefjølene med retroform! linaballerina @ gmail.com

    Syns forresten det er spennende å følge husprosjektet deres siden jeg selv har totalrenovert en leilighet i diy-stil det siste året :)

    SvarSlett
  40. Eplekoppene var herlige!
    Mistet bloggen din ved pc-en-bytte, glad jeg fant deg igjen!
    Ett lodd på meg da.
    Lene bergliott@hotmail.com

    SvarSlett
  41. God kveld i stua! Håper helgen din har vært fin! Jeg vil gjerne være med i trekningen. Det er jo så herlige premier! I nettbutikken fant jeg mange favoritter, men øverst står SMEG kjøleskap/frys. De er så LEKRE!! :) En drøm! 3 lodd til meg. //Lill Therese

    SvarSlett
  42. 3 lykkeloddp å meg :-D
    BLANCHE standard krus
    Stina_rule@live.no

    SvarSlett
  43. Hallo :)

    Jeg prøver da på 2 lodd.
    Det jeg liker best fra nettsiden er "ørepynt kirsebær"

    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett
  44. Åh, eg vill gjerne vere med i trekningen, så flott premie ! eg trekk to lykkelodd, tvi-tvi !
    Min favoritt må være Lotus skål eller ein av dei mange tøffe plakatane :)
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  45. 1 lodd på meg!

    Klem fra Charlotte

    charlotte85win@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Kommenterer + Følger og min favoritt hos retroliv er : FRANCISFRANCIS! X1 rød
    http://www.retroliv.no/products/francisfrancis-x1-rod
    De har bare sååå mye stiligt,kan virkelig drømme meg langt langt bort i den nettbutikken :)
    Ønsker deg og dine en kjempe fin uke videre...
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  47. Tre lodd på meg, og min favoritt er http://www.retroliv.no/products/921-mbwfbs-barstool

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  48. Eplekrusene liker jeg best :)

    an apple a day keeps the doctor away

    SvarSlett
  49. Jeg likte eplekrusene veldig godt, men favoritten er nok den rosa prinsessetelefonen:)

    Jeg tar to lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  50. To lodd på meg,brettene med enten epler eller pærer er min favoritt :)
    Hilsen judith@mimer.no

    SvarSlett
  51. 3 lodd på meg
    Og favoritten må jo være:
    http://www.retroliv.no/products/smeg-frittstaende-vaskemaskin-i-creme

    SvarSlett
  52. Hei ! 2 lodd her.
    Jeg bare digger ugletapeten!

    Hilsen Guri, famlujo@gmail.com

    SvarSlett
  53. Jeg vil gjerne ha 3 lodd.
    Favoritt er eplekrus:)

    SvarSlett
  54. Hei! :D
    Jeg vil veldig gjerne delta, og trekker 3 lodd.
    Min favoritt er denne barstolen: http://www.retroliv.no/products/921-hbwfmbbs-barstool.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  55. Favoritten er brettene.
    Jeg tar to lodd.
    MVH tomabjer@online.no

    SvarSlett
  56. Den røde dabradioen er helsprek! Har ønsket meg dabradio så lenge, satser på julen, hva, smil?
    Håper på 2 lodd.
    Høsthilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Jeg vil gjerne være med på dette lotteriet !
    3 Lodder.
    Min favoritt var :921 MBWF Klassisk Dinerstol

    SvarSlett
  58. Hei!

    Jeg blir gjerne med på lotteriet og tar 3 lodd. Mine favoritter er plakatene og lotus putene:-)
    Ha en fin kveld!

    mvh
    Beathe

    SvarSlett
  59. hei!
    jeg blir med, 3 lodd her!
    jeg ELSKER de koppene, særlig den blå og den gule.
    *maria/zoopayne

    SvarSlett
  60. Jeg likte best eplekoppene!

    Tre lodd på meg.
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  61. åh! elsker de koppene.
    ett lodd på meg!

    (st09086@infomedia.uib.no)

    SvarSlett
  62. Flott premie da! 3 lodd på meg :-)
    Favoritten min er forresten rosa lotuspute :-)

    SvarSlett
  63. Veldig fine krus!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen.
    Tre lodd, takk :)

    SvarSlett
  64. 3 lodd ;)
    Favoritt: Eplekrusene
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  65. hei, prøver meg på 3 lodd. lotus bollene, spesielt blå, var det jeg likte best :)

    SvarSlett
  66. Hei, prøver meg på 3 lodd. Det fineste var lotus bollene, spesielt de blå :)

    SvarSlett
  67. Kjører på med 2 vinnerlodd ;)
    KLÆM

    SvarSlett
  68. Trekker 3 lodder jeg da!
    Favoritten min er SMEG kjøleskap i pastellgrønn. Ha en god natt! :-)

    SvarSlett
  69. blir med i siste liten!
    Tar 2 lodd
    klem Hege

    SvarSlett
  70. Bedre sent enn aldri!
    Prøver lykken med 2 lodd jeg ;)
    Er jo så herlige premier...
    God helg :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  71. Tar to lodd! Er følger av denne fine bloggen :)

    SvarSlett
  72. Vilken härlig give away, Jag vill gärna ha tre lotter! Mina favoriter i butiken är faktiskt produkterna från Koloni Stockholm, har lönge önskat mig äppel- och päronkoppana! :) Jag gillar också isak-sortimentet och affischerna med retromotiv.

    Hoppas på tur! :)

    SvarSlett
  73. Å man blir jo i sååååååååå godt humør av å se på disse produktene :-) Skjærefjølene var bare så kule. En favoritt ... vanskelig å velge, men går for Lotus sort ... 2 lodd takk !
    X-fingre og tær ...

    God helg !!!

    SvarSlett
  74. Vanskelig å velge favoritt hos Retroliv, men går for svart Lotus-bolle (24 cm.)! Følger deg via Bloglovin', så trekker tre lodd!

    (helle.marie@gmail.com)

    SvarSlett
  75. Jeg er med :D
    deltar med 2 lodd :)
    min favoritt er:
    http://www.retroliv.no/products/smeg-kjoleskapliten-frys-i-pastellgronn

    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  76. Hei.
    Jeg er gjerne med.

    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Varm hilsen fra Andrea

    SvarSlett
  77. Jeg elsker krusene som jeg kan drikke varm høst-te av! Tre lykkelodd til meg og tvi-tvi. anikris3@online.no

    SvarSlett
  78. Tar gjerne lodd heilt på tampen. Koppane var strålande fine.

    SvarSlett
  79. Eple og pærekoppene er min favoritt! Trekker tre lodd og krysser alt jeg har!!

    SvarSlett
  80. Hei, deltar gjerne med et lodd.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  81. Hei!

    Her var det jammen mye retro. Morsomt å se igjen mange av disse tingene. Disse gamle radioene husker jeg meget godt. Hadde en flott rød en jeg, som jeg dro med meg over alt. Det var tider det. Veldig morsomt å se igjen, selv om en ser at en er blitt eldre!!!

    Vennlig hilsen Guri Marie
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  82. 2 lodd på meg, min favoritt er :
    http://www.retroliv.no/products/dotty-tapet

    Tove
    tova-9@hotmail.com

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...