søndag 7. mars 2010

Hvem er du?


Temaet blogging og bloggvaner er spennende syns jeg. Og nå får jeg lyst til å gå litt "forskningsveien" et øyeblikk. Sikkert flere av dere som har blogg som har tenkt på og lurt på det samme:
Besøkstelleren har passert 21 000 her og Åpent hus har rundet 90 faste følgere. Så gøy!! Tusen takk for responsen!


Men hvor mange av dere er det som er innom her fast? Og hvor mange andre er det som frekventerer en sjelden gang? Hvor mange er det som kjenner til bloggeren bak, og hvor mange har funnet bloggen via NIB eller andre lenkesider? Hvor mange har valgt å legge Åpent hus i bloggrollen? Jeg har ingen idé!! Betyr det noe da? Ikke på sett og vis. Men som en nysgjerrig sjel kan jeg ikke la være å lure.


Blogging er ingen ensom hobby, akkurat. Her deler man tanker, ideer og erfaringer. Og så kjekt når man merker at andre følger med. Og særlig når lesere tar seg tid til å legge igjen et livstegn. Sånt elsker jeg!! Det trenger ikke en gang å være ros eller støttekommentarer. Men en ærlig mening, et praktisk tips eller konstruktiv "kritikk". Å legge igjen kommentarer bidrar til det sosiale aspektet som jeg ønsker at Åpent hus skal ha.

Men hvem er du som klikker deg inn her, bevisst eller mer eller mindre tilfeldig??
Og hva gir det deg å komme på besøk? :) Det vil jeg veldig gjerne vite!!

Kanskje du kan legge igjen et lite livstegn? - Akkurat i dag?
Bare for å glede meg - den sosiale og nysgjerrige dama bak Åpent hus :)? Da kan du hjelpe meg med å stille den kriblende nysgjerrigheten min :)!!

Jeg setter opp en liten spørreundersøkelse på sida her. Klikk gjerne av der, i min lille uformelle undersøkelse! :) Det er bare 4 små kryss som trengs. (4 grupper av spørsmål - du finner ut av det ved å skumme spørsmålene før du velger) Og hvis du har noe å si om hva det gir deg å komme på besøk her, så legg gjerne igjen et lite livstegn under her også! Da lover jeg å ikke mase mer om dette! :)


Intet Åpenthus-innlegg uten bilder. Disse har ikke noe med innholdet å gjøre, som du skjønner. Men er du som meg, visuellt orientert, og muligens en estetiker, har du kanskje glede av bildene likevel? :)

Alle foto: Åpent hus.


Om noen dager tror jeg at skal si litt mer om Hvem er jeg? :)

I neste innlegg, derimot,
blir det stilige svenske møbler.

Takk for at du legger igjen et svar under/klikker av til høyre her!
God ukestart til alle!!

15 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. åh dette er du ikke alene om å tenke på gitt! Jeg lurer også på dette i min blogg, mange besøk har jeg hatt synes jeg, men få som legger skriver noe, kanskje ikke så interesant og fin blogg enda, er jo en fersking i dette, men det er helt fantastisk gøy!
    Jeg synes bloggen din er veldig, veldig fin!!
    Håper du kan ta turen innom meg også og kanskje gi fra deg en lyd, det hadde vært hyggelig! Gleder meg til å følge deg videre for du ligger på min side og jeg følger deg jevnt!

    Søndagsklem

    SvarSlett
  3. hei. noen av mine favorittblogger er de hvor man får litt innblikk i livet til bloggeren. Der er man jo forskjellig, men jeg liker å føle at jeg "møter" bloggeren og får være en liten liten del av hverdagslivet. Koselig å se bilder fra huset(private foto) og ikke bare fra andres hjem- selv om jeg liker godt det også da... Er veldig altspisende, men har selvsagt favoritter!
    Liker kjempe godt din blogg. Er innom dagelig(om det er nye innlegg da)og du ligger i min bloggroll ja:-) Da kan jeg følge med hver gang det kommer nytt innlegg. Du har med masse forskjellige tema, og det liker jeg godt. GØy å se pute, lampe og stol innleggene dine. Artig! Å supert at du på slutten av hvert innlegg annonserer hva som kommer i neste:-) GØY MÅTE Å GJØRE DET PÅ! Har ikke vært borti det før.

    Stå på med din bloggmåte. ALle må finne det som passer for seg.
    Klem til deg fra meg

    -sorry for veeeldig lagt innlegg...:-)

    SvarSlett
  4. takk for kommentar og tips det setter jeg kjempe pris på! Ser du befinner deg i møre og romsdal og har bodd i Bergen, her er det omvendt er fra møre og romsdal og bor I bergen. Eide er jeg fra hvis det sier deg noe? Hvor i M og R holder du til?

    SvarSlett
  5. Vel, eg er fast følgar eg :). Bloggen er i min google reader, så den poppar opp så snart der er noko nytt. Det var heilt naturlig å ha den på lista, for eg såg raskt at her var det stil og smak som passa meg godt. Eg treng all input og inspirasjon som eg kan få, nå som vi skal til å bygge hus. Takk igjen for link til side med glas-pendlar :)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Du er ikke alene om å lure på slikt! Så dette var et lurt innlegg å lage!
    Kanskje jeg gjør det samme en gang:)

    Tror nok at du vet at jeg følger deg fast!:)
    Du ligger på bloggrollen min, og jeg leser nok de aller fleste innlegg du legger ut! Vet ikke når jeg la deg til... Men din blogg er iallfall en av de som har vært på lista mi lengst:)
    Jeg liker at du gir et hint om hva som kommer i morgen! Jeg liker godt stilen din og inspirasjonen du viser og jeg liker måten du skriver på! Mye bilder og akkurat passe mengde tekst:)
    Du er også flink til å legge igjen kommentarer på min blogg, og slikt er jo koselig!
    Alt i alt tror jeg at du er ei riktig hyggelig dame!
    Hadde vært gøy om du fortalte litt mer om hvem du er:) Jeg respekterer for all del bloggere som velger å være mest mulig anonyme, men samtidig er jeg jo nysgjerrig på hvem mennesket bak bloggen er:)
    Ha en koselig kveld!

    SvarSlett
  7. hei -
    ..så flott skrevet innlegg..med mange tanker som fler av oss går og tenker og lurer på...
    ..du lurte på lampen..enig med deg at det er ubehagelig med skinn rett fra lampen i øynene..jeg har satt inn en 40W pære, og så henger den i en krok, så det funker bra!
    ..ha en fin ukestart i morgen! klem

    SvarSlett
  8. tonjebk@hotmail.com

    Fortsatt fin kveld:)

    SvarSlett
  9. Så interessant med en liten undersøkelse!
    Jeg er fast her inne fordi bloggen din gir meg tips og inspirasjon om møbler og interiør av kvalitet - og kanskje vel så mye fordi du skriver så bra!
    Jeg liker også at du har en plan bak bloggen din - det virker ikke som om innleggene er impulsive, men tvert imot godt gjennomtenkt.

    Kjersti

    SvarSlett
  10. Heisann! Jeg er innom her ved hvert nytt innlegg, og har deg på bloggrollen min. Jeg tenker du har en utrolig gjennomført blogg, som det virker som om du legger mye arbeid ned i. Når du annonserer innleggene dine dagen før, så må det ligge en del planlegging bak. Veldig godt gjort synes jeg som ikke alltid vet helt hva jeg kommer til å blogge om.
    Jeg vet nok ikke helt hvem du er, men er veldig interessert i å få vite det =)

    SvarSlett
  11. Hi! You have a lovely blog. I love all the pictures you choose to post!
    Could you perhaps add a translator gadget so I can read what you have to say? Hope it's not too much trouble!

    Hope you had a wonderful weekend!

    SvarSlett
  12. Hei. Jeg er innom blogger litt tilfeldig, og noen helt fast hver dag. I dag kom jeg til deg via kommentar hos andre. Stort sett klikker jeg alltid på info. om bloggeren.

    Ha en fin dag - hit kommer jeg igjen.

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  13. Hi! Me again! I totally missed the translator! Now I looked more carefully and I found it. Thanks for your comment. Looking forward to seeing more of your blog.

    SvarSlett
  14. Så bra og gjennomtenkt innlegg:))
    Og nydelige bilder!!!
    Bloggen din er full av inspirasjon!!
    Det er spennende og litt rart å ikke vite hvem som leser bloggen..
    Takk for hilsen, tror også det blir tøft med grått bord. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  15. HEi og hÅ!
    heR KOmmeR JEg i fuLL Fart :-)
    SPEnnendE MEd bloGGer sOM har FLotte foTOS!
    TAKk for iNSPirasjON ;-)

    skaL PRØve å fÅ LAgd meG EN hyTTeblogG -
    DA må jeG KOMme tilBAKe hiT!

    God påSKe (",)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...