mandag 8. mars 2010

A2 - ikke A4

Angle bokhylle

A2 starta som et lite designstudio kalt A2 designers. Etter å ha gjort en del utformingsprosjekter, bestemte de seg for å lage sitt eget møbelmerke. A2 møbelkolleksjon ble lansert på Stockholms møbelmesse i februar 2009.
Pile chair (stablestol)

Bo stol

Collect 2010

Ønsket var å lage en møbelserie med kreative og unike ting, laget i nærområdet i Småland, Sverige. Designernes visjon var å lage en ny, ungdommelige og vågal merkevare som skulle tørre å realisere interessante og nye ideer.

Happy krakk

Hidden arbeidsbord


Materialene er valgt med omtanke, og kvaliteten på produktene skal være høy. Og designet skal også være lett gjenkjennelige. Her er alt unødvendig skrelt vekk. Moderne og "naken" desing. You like?

Spin lysestake.

I neste innlegg
 kommer en etterlysning. Kanskje du kan hjelpe?

6 kommentarer:

  1. Me like! Veldig:) Spesielt skapene med høye bein:) Ha en fin mandagskveld!

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg! Ja, liker godt design - og dette var flott. Kanskje ikke noe jeg kunne tenkt meg hjemme, men absolutt pent å hvile øynene på!

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett
  3. *hei du! takk for koselig kommentar hos meg* jeg har vært innom her før, og likte meg veldig godt, så nå har jeg lagt meg til som følger så jeg ikke glemmer å komme innom igjen;) herlige inspirasjonsbilder du viser*vigdis

    SvarSlett
  4. Hei! Disse krakkene er superfine! Me like.

    Jeg har forresten svart på spørsmålet ditt inne hos meg, siden kanskje andre også lurte på det samme.

    SvarSlett
  5. Hm, det ser ut til at kommentaren min forsvant? Uansett - jeg har svart inne hos meg. Og de krakkene? Kjempefine!

    SvarSlett
  6. *hei igjen! ja, er ikke slike gode håndledd noe av det herligste som finnes?! jeg får kose meg med dem så lenge det varer;) koselig at du liker spiseplassen vår! bare å bruke det i et innlegg;kjempekoselig det* bordet er et gammelt teakbord som jeg har arvet av min mormor. det er sjarmerende slitt, og bærer mange gode minner med seg. jeg elsker det! fin kveld til deg*vigdis

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...