søndag 6. februar 2011

Og vinnerene er ...


Så er årets første Åpent hus-lotteri over. Takk til alle som har svingt innom og blitt med. Og spesielt takk til alle som har svart på utfordringen og delt sine tanker om hva som er spesielt verdifullt for dere. Jeg har kost meg og blitt glad av å lese alle bidragene. Takk!


Det ble tatt 187 lodd denne gangen. Av dem er der tre vinnere. En av disse ble trukket spesielt blant Åpent hus-følgerne. De to andre blant alle lotterideltakerne. De heldige denne gangen er:

1) 117 - Veronica Hun er følger.
2) 74 - Rrenathe med bloggen Sea of Design. Hun er tilfeldigvis også følger.
3) 166 - finske JohannaK med bloggen Löytö

Og så har jeg lyst til å dele ut en trøstepremie. Den går til lodd nr. 27 Marianne S uten blogg.

Gratulerer alle 4! :) 



Vinnerne kan selv få velge premie. Her blir det først til mølla!
Legg igjen hilsen eller bruk kontaktskjemaet til høyre: premieønske + (epost)adresse.


foto: weheartit/flickr

Og til alle dere som ikke så navnet sitt "på trykk" over her: tusen takk for at dere deltok. Jeg er godt igang med besøksrunden til alle.

Det blir sikkert nytt lotteri om ikke så lenge. Noen som har ønsker for neste lotteripremie? :) JokernNord tok trygda til såpass mange denne gangen, at han har dratt sørover på ferie. Så ingen avanserte lotteriregler neste gang - lover!! :)

God ukestart til alle som svinger innom!



I neste innlegg
pen pendel relansert

11 kommentarer:

  1. Helt otroligt!!! Jag tror inte det är sant ;)

    Premie 1!

    Och min e-mail är: traderajossu1972@gmail.com

    Sjukt!! Tack! kram <3

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de heldige vinnerene :)

    SvarSlett
  3. SÅ heldige vinnerar!!

    Ha fin veke i Åpent Hus :-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne! Nyt resten av søndagen.

    SvarSlett
  5. åh jeg er SÅ misunnelig på disse heldggrisene som vant hos deg altså, hehe, men veldig artig å være med :) Gratulerer dere lykkelige vinnere ♥

    For noen vakre bilder du deler med oss i dag, det var nå i grunnen en fin trøstepremie å få hvile øynene på disse underbare motivene *lykkelig sukk* få ting varmer sjelen mer enn godt fotografi. På bloggen min i dag er starten av innlegget inspirert av ditt innlegg om blomstene, ta en titt når du får tid :) *♥*

    SvarSlett
  6. Gratulerer til de heldige vinnerne!

    SvarSlett
  7. Nå har jeg sjekket 3 ganger om det virkelig var meg, Marianne S som fikk trøstepremie:) Men joda, det stemmer at jeg tok lodd nr.27 :)
    Mailadressen min har du jo men den er: engelen82@hotmail.com

    You made my day:)

    Klem Marianne S

    SvarSlett
  8. Gratulerer til de heldige vinnerne!

    Lager et lite nærbilde innlegg av ein søt vårblomst i dag. Takk for inspirasjon via Mies mirakler.

    Ønsker deg ei fin ny uke! Klem,

    SvarSlett
  9. Ja har tatt bildet selv, har bare et lite kamera ikkje no speilrefleks.

    Linka like godt inn til deg også!

    Klem.

    SvarSlett
  10. Gratulerer til vinnerne!

    Mange fine ved-oppbevaringstips under her ☺

    SvarSlett
  11. Fine premier!

    OSB! Du er tema i mitt siste innlegg :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...