søndag 27. februar 2011

Skogen for bare trær


Når ikke været og tiden tillater turer på ski, kan det være deilig å ta seg en tur til fots i helgene på denne tida. Jeg og Storebror hadde oss en slik en denne helga. Vi tok den impulsive turen sammen med en familie i nabolaget. Med speilblank is på de velbrukte turstiene, var det tryggest å gå på oppdagelse innover i skogen.



Som dere vet, er jeg glad i å studere detaljer, og det var det god tid til på turen. Synes dere ikke dere ser meg meg nesa og kamera nedi mosen?? :)


Nok av tegn til liv, om man bare leter litt! :)



Inne i skogen er der nok av spennende ting å utforske. Er der dyr baki skogen der? Tusser og troll? Syns jeg hørte noen veldig skumle lyder, jeg, altså.  ;)



Vi har fine plasser å besøke, med gapahuk, lavvo, tau å slenge seg i og trær å klatre i.





Translation:
Weekends is the perfect time for outdoors activities. When skiing og biking is out of the question, I don't mind a walk in the woods. We are lucky to live just by a great outback area. Me and my firstborn took such a walk today. If you are truly focused, the forest is a great place for exploration and indulging in great esthetic experiences. Fresh air, daylight and the smell of moist soil is so boosting. Ah! :) I hope you had a great weekend. Best wishes, Open house blog.


Dette er mitt søndagsbidrag til Fabriken.
Alle foto (c) Åpent hus

Håper du har hatt ei fin helg.
Beste hilsner fra Åpent hus

I morgen
ny dekortrend 2

6 kommentarer:

  1. Fine skogsfoto! Synest nesten eg kjenner den rå dufta av skog her eg sit...

    God søndagskveld!

    SvarSlett
  2. Herlige bilder. Fikk nesten litt vårfølelse! Hørtes deilig ut med en slik tur :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Oj, så vårlig det er hos dere! Kan se du ligger der med nesa i mosen og kjenner på strukturen..

    SvarSlett
  4. Så mange fine detaljer du har funnet på turen din! Tenk at det ikke er snø hos deg... Her er det masse snø og fortsatt skiføre ;)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  5. ser ut til å ha vore ein herlig tur. Spennande vinklar på bildene dine. :)

    SvarSlett
  6. dette var som en frisk pust!
    så flotte bilder!
    god kveld, klem manuela;)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...