torsdag 3. februar 2011

Bad med stemning

Bad kan faktisk bli for sterile og "rene", kan de ikke? Vakkert å se, men noen av de mest ekstreme virker nesten ikke innbydende. :) I dag kommer et knippe bad med stemning. Ikke alle dunkle med stearinlys, men bad jeg synes virker innbydende og stemningsfulle.

skøna hem


yatzer

finn no






via Hannes hens.




Living etc.


Badekar nedsenket i gulvet.

Hvilket vil du ha? Jeg tror jeg kunne levd med flere av disse. :)

Alle umerkede bilder: fra Freshome.


I neste innlegg
barnslig glede

6 kommentarer:

  1. Mange stilige bad! Likte godt badekaret på det siste bildet!

    SvarSlett
  2. Mange stilige bad her. Noen blir litt for kaldt innreda for min smak, men de jeg likte best var vel bad nr 2 og 5.

    Skjønner godt frustrasjonen var stor når tapeten kom opp feil veg ja....hehe. Godt å høre at det ikke bare er meg!

    SvarSlett
  3. Utrolig flott utvalg. 1, 3 og 7 (steininteriøret) var mine favoritter.

    ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Ja takk - alle :)

    Jeg elsket steinveggen, nedsenket badekar og de RÅ sorte vaskene- og utsikt - alt dette - og du har min favoritt

    Klem

    SvarSlett
  5. Snygga badrum allihop men om jag måste välja så tar jag det 3e från slutet!
    Tack för din snälla kommentar hos mig! Du har en väldigt fin blogg också, som du såg hade jag lånat ett par bilder, hoppas det var ok :-) Och nu har jag lagt till Åpent hus i min blogglista också!

    SvarSlett
  6. Fin inspirasjon! jeg ser etter gode eksempler på bad nå siden vi skal bygge. her var det flere tips å ta med seg. Takk!
    god helg! L.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...