søndag 20. februar 2011

Fra nye vinkler


Det har vært "innehelg" for en avkortet Åpent hus-familie denne helga. Herr Åpent hus har vært på jobbreise, og de små har vært angrepet av sesongens snørr og hoste. Det eneste fornuftige har vært å holde oss innafor. Jeg skulle til å si "og ta det med ro", men det høres ikke helt naturlig ut med vår aktive 6-åring i hus! :)



Her har foregått nok av aktiviteter: hyttebygging, legoprosjekter, tegning, ds-spilling, bey-blade-spinning, bilbanekonstruksjoner og litt leking med vann. Også denne helga har vi kost oss med å se bilder og film fra da ungene var mindre. Det er så koselig. Og ungene elsker det.


Jeg slo meg fort til ro med helgens begrensninger - bare godt å senke skuldrene og nyte innelivet, etter ei hektisk uke med jobbreiser og någo attåt. Godt å ha god tid til hverandre.




Og selv om vi ikke kunne ta til oss fineværet ute i friluft, var det godt å nyte solstrålene og utsikten innafra. Dagene er merkbart lysere, og det er godt å merke!







I dag har jeg, som du kanskje ser, innimellom lekeaktivitetene kost meg med å feste de bleke solstrålene innadørs til film.



Flere foto: Forelsket i lyset.


Etterlysning: Det har vært travelt for meg i det siste, så jeg har registrert at noen har vært så snille å gi meg en award, men nå når jeg tenkte at jeg skulle gå i gang å svare på utfordringen, husker jeg ikke hvem jeg fikk den fra! Noen som kan hjelpe meg? :)

Håper du har hatt ei fin helg.
Ønsker deg en rolig og behagelig start på uka. 
Beste hilsner fra Åpent hus 

Alle foto (c) Åpent hus
Dette er mitt bidrag til Søndagstema hos Fabriken.

Translation:
Plenty of time for indoor activities this weekend, since both my kids were sick. But even though we couldn't enjoy the outdoors, the kids weren't too sick for fun and play. We've had a good time And in between legobuilding, drawing and water experiments I enjoyed capturing the pale winter sun in my limited surroundings on camera.

I hope you had a great weekend. And hope the start of the week will be a soft and comfortable one! All photos (c) Åpent hus / Open house blog.

I morgen
blir det nytt Købentips

4 kommentarer:

  1. Du tar sååå nydelige bilder, har sagt det før, men blikket ditt for små, vakre detaljer er eminent!

    Takk for linkene, måtte le litt når jeg så den gamle posten din..typisk...

    Ha en fin kveld, du gode, og igjen, takk for nok en hyggelig kommentar på bloggen, det varmer!

    SvarSlett
  2. Koselig skildring fra innehelgen din/deres.Fine bilder. De grønne fløyelsstolene ser så gode ut og nostalgisk koselig. Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  3. Blei heilt forelska i bilde nr. 2. :) Og du har det så koselig heime.

    SvarSlett
  4. I absolutely LOVE those green armchairs!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...