torsdag 17. februar 2011

Oops I did it again..!

Ops - uhellet har vært ute. Ikke noe å gjøre med det. La oss gjøre det "in" i stedet! :)  Oppfinnelser skjer gjerne på slump - nå har noen funnet ut at malingsflekker skal være dekorativt! :) Det rå uttrykket som malingsflekker gir, kan kanskje være morsomt, tøft, stilig på gitt sted? Dekortrenden kaster sideblikk til "street art", tenker jeg. Og kan definitivt myke opp ellers strigla og delikate interiører.
Her finnes både ferdig å kjøpe, og muligheter for GDS i hjemmet! Eller kanskje du allerede har noe i garasja? :)

Rightwalls.com


Malingsprøvene får bli. Veggdekor av Ilse Crawford


Paint drip hooks.
Bilde over og under: Apartment therapy.


Ut fra garasja og inn i stua? :)
Modern 50

Paint drip table; Curbly conm

Møbler med personlighet .... RolfSachs_via Marie Claire Maison



Røde vans, via highsnobiety com. Grønne pumps av Sergio Rossi, via amaterialworld net.


Stol Ginger and Fred, Anthropologie

Hm. Hva sier juryen? Stilig eller grusomt? :)
Hot or not?


Translation:
Ooops I did it again..? :) Art  by accident og planned decor element - Someone decided dripping paint makes a fine decor element. :) Inspired by the raw formations of dripping paint, this trend makes a nod to street art. Whether deliberately designed or thrown haphazardly on the wall, drips introduce an element of edginess into a room. Quite a few alternatives out there already - either prefab or just inspiration for your own DIY-projects. Of maybe you even have a piece already sitting in your garage? ;)
Cool or nasty?


I neste innlegg
afrikansk sommersted

7 kommentarer:

  1. Tja, det bordet, og knaggene var jo stilige, kanskje ikkje til mitt hus, men dog..

    Malingsprøvene derimot, det var slettes ikkje dumt. Lagrer den ideen.

    Ha ein fin kveld.

    -Black Orchid-

    SvarSlett
  2. Den gule fargen malingsflekken var fin..knaggen og, men resten...well.. :-)
    Men, kreativt...

    SvarSlett
  3. He he... mye moro her... Og så må jeg kanskje revurdere å male benken som er full av malingsflekker etter sommerens oppussing? Eller...? Får bare forklare alle som kommer at dette er trendy! :D

    SvarSlett
  4. Mye artig her! Herlig innlegg! Jeg har alltid drømt om et enormt stort lerret hvor jeg kan bare kaste masser av maling på! Grise skikkelig og leke meg ordentlig...foreløbig har jeg holdt meg til de små...uansett er det god terapi!

    Ha en fin kveld,


    Ingrid :)

    SvarSlett
  5. Heisan
    He,he... jeg liker VELDIG godt det malingsflekkede bordet hentet inn fra garasjen og stolene med malingflekker samt staffeliet. Alle disse tingene kunne gjerne få oppholdstillatlese i mitt hjem. Jeg liker godt at ting ser litt rustikke og levd ut, bare sjarmerende!Det røde bordet blir nok litt vel blod-dryppende etter min smak....
    Knaggen, døren og joggeskoene er helt greie, men tar ikke pusten fra meg...
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. TOP COOL indlæg!! Hvor er det godt fundet, så mange eksempler på samme tema :o)
    Og nogle virkelig skønne idéer imellem - i hvert fald rigtig god inspiration.
    TAK for det.
    Kærligst,
    Tine

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...