torsdag 3. februar 2011

Lotteri!

Jeg feirer
sola (bak skyene et sted),
vinteren (som må være over snart!) og
alle dere som besøker Åpent hus ..

.. med et nytt lotteri! Tre fine premier skal få nye eiere. Dersom dette har gått deg hus forbi til nå, har du ennå sjansen til å sikre deg lodd og vinnersjanser.

Jeg har laget litt sånn derre JokerNord-regler denne gangen. Men hvis du vil gjøre det enkelt: kommenter og lenke = to lodd. :)


Her finner du lotteriet og premiene. (klikk på lenken til venstre)

Trekning søndag. Lykke til alla i hopa! :)
 


I kveld
bad med stemning

7 kommentarer:

  1. Hei :)

    Tenkte bbare å si ifra om at lenken ikke funker. Iallefall ikke hos meg...

    Ha en strålende dag :D

    //Kaja

    SvarSlett
  2. nå skal det være i orden! :)

    SvarSlett
  3. Så bra :) fant fram til lotteriet uten linken og altså, helt håpløs er jeg ikke :) Nå er jeg påmeldt og satser på litt vinnerlykke :D

    //Kaja

    SvarSlett
  4. Hei venn.
    Takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Og jeg krysser fingre og tær for at jeg blir den heldige i ditt fiiine blogglotteri!

    Takk for at DU er her, venn.
    KLem

    SvarSlett
  5. For ett skikkelig GLAD bilde :-)

    SvarSlett
  6. Jeg har funnet ut at reglene dine er en fin målestokk for hvor våken jeg er. De gangene jeg faktisk forstår dem, er det et tegn på at jeg er helt oppe og går. de gangene jeg sliter, ja da skjønner jeg at det er nattatid :)

    SvarSlett
  7. hihi! :) den var god!
    forsiktig, så kommer Joker Nord og tar nyra di! :) Forresten, nå kom jeg på at jeg skal legge vekk pc'en og finne frem boka! Du og, da, Anja!! :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...