tirsdag 17. august 2010

Spor etter barn 2

Kanskje det er noen av Åpent hus- leserne som har registrert at jeg er glad i å ta bilder? :) Når man har blitt mamma, dreier fokuset ikke unaturlig mot de skjønne små og de nære ting i hverdagen. Tror ikke jeg er noe atypisk der, gitt. Jeg har fremme kamera nesten daglig. Og prøver å fange inn små øyeblikk, stemninger og følelser her hos oss.


I dag har jeg lyst til å lage en ny liten fotoutstilling. :) Veldig greit å gjøre her på bloggen, siden jeg nok aldri får manna meg opp til å stå for noe egen utstilling "der ute" i den virkelige verden! :)









Her i Åpent hus koser vi oss med hverdagsøyeblikk. :) Og det er jo tross alt hverdager det er mest av!
Spor etter barn 1 
Barn og blomster
Sommerferietur
Skrubbsårsesong

Alle foto (c) Åpent hus
Nå nærmer det seg forresten ettårsjubileum her på bloggen! Det må mark eres, ikke sant? Kanskje ikke akkurat med taler og sanger; men noe skal det vel bli ;) Kom gjerne med forslag  til hvordan vi kan feire - mer eller mindre seriøse feiringsforslag mottas gjerne! :)

I morgengleder jeg meg til å vise dere en nyanskaffelse her hos oss.

3 kommentarer:

  1. Nydelige stemningsbilder fra "en dag" hos dere. Takk for titten. :)

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Takk for kommentar på bloggen min!

    Fine bilder - spesielt dinosaurbildet:-)

    SvarSlett
  3. Heisann.

    Som mamma blir man automatisk en hobby fotograf og det er ikke det værste mann kan bli. Utrolig morro det er. Kjempe stilige bilder du hadde fått fanget med linsen.

    Lykke til med skolestart denne uken. Rart hvor fort de blir store.

    Ha en kjempe flott onsdag videre.
    klem fra Caroline

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...