onsdag 4. august 2010

lamper lamper lamper

Acantus

... Jeg blir aldri lei av dem. og det er lamper av en viss svung som fanger min interesse. De er definitivt av kategorien interiørobjekter jeg kan være tilbøyelig til å legge ut tusenlapper på. rart. men sånn er det. lamper og stoler. etter det jeg skjønner er vi flere her i blogglandia som har det på samme måten.

Nå fant jeg ut at det var lenge siden jeg hadde laga innlegg om lamper. Så her er noen godiser å kose seg med:

Aeros


Campbell


Denne har jeg hatt med før. Men flott nytt bilde fra Cote maison

Lumencenter Italia

Brancusi av Cecilie Manz

Bleu Nature (lampe i tremateriale)

Luxo i gigaversjon.
Jeg hadde gjerne tatt til takke med en mindre en til skrivebordet. :)

Annen lampeutstilling i Åpent hus: Pene pendler

Vi har deilige dager i Spania. Kommer vel et par innlegg om det også. Hører at sommerværet er så som så der nord. Jaja. Vi nordboere er jo vant til litt av hvert. Men .. ....

... I neste innlegg
skal jeg fylle på med litt sommerfølelse for de som trenger det. :).

4 kommentarer:

  1. Kjenner meg godt igjen i lampe- og stoldillen. :) Tror vi har 20 spisestuestoler bare inne (2 spisestuer), og jeg tør nesten ikke å telle de vi har ute... Og jeg kan spare til en lampe i flere år. ;)

    SvarSlett
  2. Oh, yes! Jeg har lampe og stol dilla ogsaa! Det er kanskje som med sko og vesker? haha

    Kule lamper du viser.

    Nyt sommerdager i Spania:)
    Klem Nina

    SvarSlett
  3. Samme diller her i Avdelingen også. Kos deg masse i Spania.

    SvarSlett
  4. Skjønner godt hva du mener jaa!Får aldri nok av lamper og stoler!
    Ha en fortsatt fin ferie!
    Klem

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...