mandag 30. august 2010

Sommerhager 4

Her er et nytt knippe inspirasjonsbilder med fellesnevner: nyte sommeren utendørs.

Hans Wegner deck chair fra 1958 - passende i enhver hage? :)

Kanskje her?
eller her, kanskje? :)

En av mine favoritter, tidligere omtalte dr.No stol gjør seg kjempegodt sammen med et gammelt "snirklete" metallbord.

Ikke så mange palmer der jeg bor, men ideen lar seg overføre, ikke sant?


Hage med nivåer og ulike brukssoner. og flotte materialer: stein, tre og grønt. flott!


slike seilduker er blitt populære som solskydd. lett å fjerne når sola ikke er sjenerende lengre... :)

Her var det kanskje mange ting på liten plass, men sånn er det vel for mange. Likte ideen om et fast ildfast sted til grillen.

En romslig veranda med utsikt er da heller ikke å forrakte.
Det er vel stort sett det Åpent hus har å "skilte med".
Ikke så verst det heller. Lite gress å klippe i alle fall! ;)

Hvor ser du deg selv trives best av disse hagevariantene?

Det var siste sommerhage-innlegg for i år, folkens.
Bare en liten påminnelse og note-to-self ang. hagedrømmer: husk å planlegge utebelysning også! Når vi en gang overtar Drømmehuset.

No yard/garden to speak of around our house, but I can still dream of one, right? This is the last Summergarden-post this year.

Bilder fra
Jordi Canosa, Ore, my landscapes co uk, phillip starck, oeke design blog, resolution 4 architecture, skøna hem, sunset com, restoration hardware.

I neste innlegg
drister jeg meg til å vise
mitt eget foto forstørra til stueveggen..!
(prestasjonsangst ..)

4 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg vil våge å si at jeg mest av alt ser for meg livnyterske dager på det siste bildet. Storbyferie er alltid toppen av lykke her i heimen.

    SvarSlett
  2. Hei til deg åpent hus.
    din blogg fant jeg hos eller meller,la deg til min bloggeliste med en gang.liker design og kvalitet,det fant jeg hos deg:)takk
    fioline hilser deg

    SvarSlett
  3. Kjempe fin blogg. Håper du fortsetter.

    SvarSlett
  4. Ja, her kan man drømme seg bort. Masse lekre uteplasser du viser. Bilde nr. 3 ser jo veldig behagelig ut:)

    klem Nina

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...