søndag 1. august 2010

Spiseplasser

Bo bedre

Dagens spørsmål: Egen spisestue? spiseplass på kjøkkenet? spiseplass utendørs? Plass til mange eller bare få/kjernefamilien?

Nyt disse ulike variantene av rammer for måltid og fest.

Fra Tulip my blog

Miks og kontraster fra franske Cote Maison

Herskapelig. Foto Christ Little.

Moderne og enkelt. Fra Inspirational spaces blog. (Huset til Mette Berg.)

Boligmagasinet dk



Retrostoler og gammelt eikebord. Fri dk.

Prisbelønt spiseplass (NiB) :) hos Marta i Livet på landet blogg.

Personlig og koselig. Hos Jeg er Jonathan blogg.

"Upper class"-variant fra William Hefner.com

Lekkert i lensmannsgården. Hos Anita i My home blogg.


Jeg ser for meg at jeg kun skal ha én skikkelig spiseplass i Drømmehuset. Et sted tilgjengelig både fra stua og kjøkkenet. Et sted for lekselesing, kjapp frokost og lange familiemiddager. Vil ikke ha et eget rom "stående på stas" - men heller ha mye plass som er i daglig bruk og til daglig glede. Problemet er selvfølgelig at da må jeg ha bare en stol. Jeg som elsker stoler! :)


I neste innlegg
blir her ros til langvarig gjest.

2 kommentarer:

  1. Mye spennende her, alle så personlige og innbydende ut - et sted man har lyst å sitte lenge og kose seg med et felles måltid, brettspill eller alene med en bok :)

    SvarSlett
  2. Kjekt med kommetarer på siden vår, det er alltid hyggelig, men hvem er du Åpent Hus? Vi har grublet oss blå, gul og grønn...

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...