tirsdag 10. august 2010

Sommerhager 3

Alt man måtte trenge og mer for perfekte dager utenfor hjemmet i sommer. Der finnes så mye inspirasjon. Jeg kan ikke la være å "sende den videre"! :)


dra med godstolen ut!

bare flott sjøutsikt kanskje?

nivåforskjell i hage utnytta til sittebenker.


tøffe uteylys du kan slynge i trærne

er ikke dette en tøff trapp? rustens metall. Flott kombinasjon av stoler og bord i bakgrunnen.

vegetasjon som del av taket. lyslykter over bordet.

fint inndelte områder her

utebelysning som gjør seg godt på trevegg.


Mitt yndlingsbilde i dette knippet. Er ikke dette vakkert??

Bilder fra bo bedre dk, freshome, klikk.no, resolution 4 architecture, shoot factory, skøna hem, konstsmide, Dana architect.

I neste innlegg
vakre varme interiør

4 kommentarer:

  1. Så mange herlige hager! Blir nesten litt dårlig av å se på bildene, for jeg ønsker meg en hage sååå mye:)
    Men det blir vel en vakker dag;)
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Nydelig inspirasjon!!
    Jeg ønsker meg også en stemningsfull hage! (Blir jo aldri fornøyd... For et år siden hadde jeg ikke hage engang:))
    Det kommer seg vel litt etter hvert! Er så vakkert med trær, så det burde vi vel plante et par av! Trenger jo noen år på å vokse opp:)
    Vi har mange hageprosjekter neste år også, men uansett hvor mye eller lite som kommer til å bli gjort, SKAL jeg ha et eller annet å henge lyslykter i!
    Og dessuten har jeg bestilt en usedvanlig vakker sommer til neste år!
    Og skjer ikke det, da flytter jeg til varmere strøk!:)

    Tror forresten aldri jeg fikk takket deg for fin omtale i spiseplass innlegget ditt! Ble veldig glad da! Koselig at du ville ta med bildet!
    Nå går jeg og lurer på om jeg skal bytte ut kommoden på kjøkkenet med en grå som står i gangen.
    Mye man skal undres på her i livet:)

    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem!

    SvarSlett
  3. Å der hadde du masse flotte og koselige uteplasser.
    Klem

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...