søndag 22. november 2009

Uventa design


Tenkte å tipse om ei spennende nettside som plukker opp og viser "nye" trender, og spennende, unge designere.Her finner du garantert noe som er "uventa" - og som utfordrer deg som ser på.







Svampeaktig stol som former seg etter deg når du sitter.

Stol i metall med sommerfugler.


Hvor ble det av det andre armlenet? :)



Trekonstruksjon inspirert av pixler, satt sammen av runde trepinner,
til noe osm ser ut som et mykt og behagelig sittemøbel.


Er dette noe du kunne hatt hjemme?



I morgen
skal jeg vise hvor vår første, (nyankomne) Montana-hylle har funnet sin plass.

Ønsker alle ei god ny uke!

2 kommentarer:

  1. så gøy at du besøkte bloggen min.
    la meg til som følger..så jeg kommer igjen:)

    SvarSlett
  2. Kunne faktisk tenkt meg den stolen i metall:-D Den var jo kuul! Så koselig at du vil være med på min giveaway. God kveld.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...