tirsdag 10. november 2009

Kareem

For ei stund siden fant jeg disse flotte illustrasjonene.
Og oppdaget med dem en spennende illustratør/kunstner.



Disse tror jeg kunne passet i mange moderne hjem.



De er laget av kunstneren Kareem Iliya



Vet ikke så mye om han, annet enn at han selges på begge sider av Atlanteren.

"Iliya's work is usually described as being 'ethereal' and 'mystical'.
He works with watercolor and ink on paper, often in vibrant colors
through which figures and objects seem to burst and radiate."



(collage av flere)




(collage av flere)


Teknikken er akvarell og blekk på papir, altså.








Kilder:
Trendhunter.com
forums.thefashionspot.com


3 kommentarer:

  1. Utrolig flotte!! Har ikke hørt om han, men dette må undersøkes mer.
    Ønsker deg en fin kveld!
    Kjersti

    SvarSlett
  2. Stilig kunst du viser bilder av!
    Må takke for klem og gode ord her om dagen:) Varmer hjertet når så mange bryr seg om en ukjent:)

    Ønsker deg en fin dag!:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei! Takk for koselig kommentar inne hos meg! Hihi - imponert over at du spurte om "blåfargen" på kjøkkenet mitt, for i mitt hode var det en gråfarge jeg kjøpte til å ha over spisestuen for noen måneder tilbake og jeg måtte rett og slett male over fordi det ble for blått i akkurat det lyset. Fargekoden VAR S2005-R80B, men jeg har blandet ut litt den varianten som er på kjøkkenet nå. ca 50/50 blågrå og hvit og så hadde jeg en dæsj sort akrylmaling for lerret oppi! Haha:) Og endelig resultat er altså det på bloggen - malt ujevnt og med litt "struktur".

    Klem Lycheli

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...