tirsdag 17. november 2009

Nydelige barnemotiv

I dag har jeg lyst til å vise frem noen skjønne bilder av
kunstneren og illustratøren Lisa Golightly.



Jeg elsker den lette streken og de enkle komposisjonene hennes. Hun velger gode motiver som for meg vekker både morsfølelse og bringer meg tilbake til en stemning av barndomsidyll.





Rolige farger og "uferdige" tegninger. Akrylmaling, tusjstrek og innslag av tapetmønster eller avispapir. Dette liker jeg!





Hun har laga veldig mye fint, så det er vanskelig å velge ut smakebiter!







Det går også an å spesialbestille sin egen personlige bildeversjon.





Hun har også egen Etsy-side med rimeligere print av bildene: www.etsy.com/shop/kikiandpolly





I morgen
blir det ny kikk inn i ei moderne og flott leilighet.

2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!!
    Likte så godt bildet av den lille janta som blåser på en avblomstret løvetann...nyyyydelig!
    takk for tips!
    Ha en fortsatt strålende dag;)

    SvarSlett
  2. Fine bloggen! Tusen takk for kommentar så den først nå... bondegården skal jeg ønske meg til henne:)
    Ha en fin dag!

    Tonje

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...