torsdag 19. november 2009

I er dagens bokstav



"I" er dagens bokstav! :)
- Jeg ramla over abctema-bloggen,
som presenterer en bokstav hver uke,
og inviterer folk til å bruke bokstaven som inspirasjon til et blogginnlegg.
Artig.

Jeg smeller til med en i-tekst som vel muligens sier litt om meg selv.
som en slags
uhøytidelig ordlek

(I tilfeldig rekkefølge:)



Ivrig.
Inderlig. Interessert.
Impulsiv. Imøtekommende. Idérik. 


Ikke innbitt. Ikke innbilsk. Ikke imitasjon eller immun.
Ikke inngrodd eller ilter.
Ikke ideell, men ikke innmari ille.

Innlevelse - med ivrig innsats og inette innspill.

Inkluderer, innrømmer,
inviterer.
:)


Foto (c) Åpent hus

I morgen
blir det nydelige ting i naturmaterialer i Åpent hus

15 kommentarer:

  1. Velkommen til ABC i ord og bilder:) Kjekt du snublet over oss!
    Skal jeg beskrive noe med meg selv med et ord på i nå, må det bli irritret. Pc'n tuller seg og alt bare henger og går tregt.
    Flott innlegg fra deg på i!!!

    SvarSlett
  2. Så många beskrivande ord på i, det var gott jobbat. Blomsterbilder tycker jag om, de gör mig glad, minner om varmare dagar. Konstigt nog så tycker jag om alla isbilder som visas också,hm, var tid har sin charm..

    SvarSlett
  3. Interessant iderigt inspirerende igangsættende I-indlæg ;-D

    SvarSlett
  4. Dejligt at se hvordan du leger med ordene - meget smukt indlæg ;O)

    ...og god weekend!

    SvarSlett
  5. Liker bildene dine, et flott innlegg.

    SvarSlett
  6. Morsomt skrevet- og fine bilder;) Jeg ser at du har mange gode kvaliteter;) Dere er kanskje i trondheim nå? Jeg så det ikke før nå- så det er vel for sent å komme med tips;) Vi er der ganske ofte- så jeg begynner å bli litt kjent der- og de får stadig nye butikker der- også innen interiør- nå sist oppdaget jeg at de hadde fått "ting"- også kommer søstrene grene dit til våren.
    Håper dere får en fin helg- godt med alenetid;)

    SvarSlett
  7. takk for alle koselige kommentarer. Trondheim er først første helga i desember :)

    SvarSlett
  8. Ih altså - det var sjovt fundet på. Og velkommen til legen!

    SvarSlett
  9. Meget bra gjennomført Innlegg.
    Faktisk imponerende - både ord og tekst

    SvarSlett
  10. det var mange fine I ord , I var vansklig
    F.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...