torsdag 12. november 2009

Svevende

Her er et nytt moderne husprosjekt. Øverste bilde er favoritten min!

Er ikke dette en fantastisk trapp?
Florlett og lekker - ser ut som den svever i rommet!
Den konstruksjonen der er vanskelig å toppe.
ser ut som helstøpt glass - og hva henger det i egentlig?
Se de flotte og enkle linjene i rekkverket også.
Prikken over i'en er det florlette tekstilet i bakgrunnen.
Denne trappa er for meg en liten (eller ikke så liten faktisk) kunstopplevelse! :)

Her er resten av huset:



Trappa står da også i stil med resten av dette huset.
Tegnet av Tear architecture. Over: kjøkken og gang med glasvegg.




Glassfasade og naturen rett inn.




Her har de ikke naboen kloss i, ser jeg. Det er vel en fordel med så stor glassfasade.


Med vegetasjon og god høyde på trærne omkring, føyer huset seg fint i omgivelsene.



I morgen
blir det visning av kjendisleilighet i Åpent hus! :)

6 kommentarer:

  1. Lekker trapp, men litt av en jobb å holde glasset rent, vil jeg tro..

    SvarSlett
  2. Wow!!! Dette var lekkert :-)

    SvarSlett
  3. Jeg kunne ha flyttet inn med en gang,jeg-fantastisk hus.Med en sånn trapp hadde kanskje trappevasken blitt morsommere????
    Ha en super kveld:)
    klem Lisa Med Den Lilla Tråd

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar! :) Så fin blogg du har, masse inspirasjon..
    Ja, energien kommer sakte men sikkert sigende tilbake (og inne i bloggen min kommer grunnen til at jeg har vært "borte" den siste tiden) og innlegget ditt ga meg et lite spark bak og fikk meg i gang igjen.
    Ha en kjempefin dag!
    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Så spennende bygg, utrolig stilig! Og takk for støtten i min henrykkelse for Eames-stolen:) Det ble faktisk en annen stol fra Ikea, den som ligner på Eames var litt for stor. Men drømmer jo enda om en Eames stol:) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Jeg er arkitekt og kom over bloggen din tilfeldigvis ved et søk om Kebony treverk. Fantastiske prosjekter du presenterer. Jeg skal følge med på Åpent Hus!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...