tirsdag 24. november 2009

Lyst, lett og feminint


I dag har jeg bare lyst å kose meg med noen fine bilder av lyse, lette og feminine interiør.

Kanskje det har noe med at det er lite dagslys å nyte om dagene? Det er mørkt når vi står opp, halvlyst når vi leverer i barnehagen, og skymt igjen når vi rusher fra jobb for å hente ungene igjen. Da er det godt å se på noe lyst og lett, er det ikke?

Jeg liker som nevnt flere innredningsstiler. Hadde jeg hatt ei sommerhytte - helst ved sjøen - så hadde jeg muligens innredet litt sånn i denne lette, myke stilen.


Denne senga så vel bare veldig innbydende ut?? Lyst, mykt og svalt.
(eller har det bare å gjøre med at jeg har rangla i helga?) :)


Ah - lyse farger, ensfarget og med tekstur - I love it!



Noe veldig avslappende og behagelig med denne stilen, enig?





Skjønne farger.


    Foto: Atlanta Bartlett interiør av fotograf Polly Wreford

A propos mørke dager .... Jeg tror jeg skal grave frem noen bilder av utsikten i Åpent hus, en av dagene. Og vise hvordan vi har det i de lyse månedene her. Sånt er det da litt terapi i? :) (Jada - hver årstid sin sjarm..)

I morgen

blir det bilder fra gangen og trappa i Åpent hus.

5 kommentarer:

  1. elsker disse lyse, lette bildene fra atlanta bartlett...
    fin kveld til deg!
    moaklem

    SvarSlett
  2. Ja en så lys og lett stil hadde passet i en hytte ved havet. Nydelig.
    God kveld til deg

    SvarSlett
  3. Fiine bilder og herlig med noe lyst og lekkert nå i disse mørketider ;) Takk for titten og hyggelig kommentar på bloggen min!

    SvarSlett
  4. Hei. Her var det mye godt for øye;) Nydlige bilder.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...