tirsdag 3. november 2009

Lys og luft



Dette huset heter "Villa M2", og er hjem og kontor for den svenske arkitekten Jonas Lindvall.



Det fantastiske huset ligger ved et vann, i en landby sør for Malmø.



Den delen av huset som vender mot vannet, har store vindu som inviterer den fantastiske naturen inn.






Og siden der er vei med noe trafikk på nordsida av  huset, har arkitekten gjort denne delen mer "lukket".




De fleste av møblene og løsningene inne, er tegnet spesielt for huset, av Jonas Lindvall.









Her er så mye å hvile øyet på, at jeg greier ikke å utelate noen bilder! :)










Lurer på hvordan det føles å faktisk BO der!



http://www.jonaslindvall.com/

Fra det store og perfekte, til min lille beskjedne hule:
I morgen slår jeg til og viser jeg en ny krok av Åpent hus.

6 kommentarer:

  1. Helt utrolig fint! Har du sett denne bloggen, gjelder ditt forrige innlegg: http://addsimplicity.blogspot.com/, masse tips her også :)
    Kjersti

    SvarSlett
  2. Flott!
    Likte veldig godt belysningen jeg da. Det er så viktig med en godt med lys.

    Finfin kveld til deg frameg!
    Anine

    SvarSlett
  3. Dette ble nummeret litt for funky for min del. Men spisestuen derimot, den likte jeg. Det er så tøft med de som våger å bruke store lamper når de har luft og rom til det. Rett og slett snasent :)

    SvarSlett
  4. Helt enig i at dette blir hakket for ekstremt. Men gøy å se, tenker jeg. Og derfor jeg kommenterte: lurer på hvordan det er å BO i dette! Spisestua liker jeg godt - og hadde vel ikke hatt noe imot et så enkelt og lyst soverom. Men tilbake til virkeligheten - i dag blir det hverdagsinnlegg fra Åpent hus! :) Litt av hvert her!! :)

    SvarSlett
  5. Dette huset ble brukt til innspilling av Broen 2 :) :) :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...