fredag 8. april 2011

Lotteri


Noe av det herlige med å "romstere" med blogg og interiørinteressen, er for meg at jeg kommer over spennende ting og massevis av inspirasjon. Men ikke bare det - jeg kommer i kontakt med flinke folk, massevis av hyggelige folk, kreative og snille folk. I det siste har jeg, som jeg så vidt har fortalt, hatt kontakt med skjønne Karen - dama bak keramikkmerket Kopcup. Ei dame som har turt å følge drømmen sin. Det er en glede for meg å kunne gi mitt pittelille bidrag med å bringe "ordet" om slike talentfulle mennesker ut i (blogg)verden. :)

Karen vil gi Åpent hus-leserne to ting fra den fine kolleksjonen sin. Kjekt?
Lyst å være med i trekningen?

(Joda, det er jo ikke så lenge siden sist lotteri her, men når først muligheten byr seg,
er det noe å vente med da???)


Denne gangen har jeg lyst til å feire mine skjønne, faste lesere. Dette er ikke noe vervekampanje. Jeg har bare lyst til å gi en liten ting tilbake til de som trofast kommer på besøk. Jeg skal selvfølgelig ikke hindre nye lesere i å bli følgere :), men det er bare dersom du har virkelig interesse av å følge med videre.

Noen som har lyst på en stor eller en liten humørspreder?Vasen er hele 27,5 cm høy og koster 1000 danske kroner.(Generøs Karen!?)
Den lille "andreplass-premien" er den fine lille "koppen"/vasen ( 9 cm høy).
Her ser du bilder av premiene.


1 lodd - kommentar (si ifra om du er/blir følger)
1 lodd til - lage lenke til lotteriet fra bloggen din eller Facebook

Bilde til blogglenke / Facebooklenke:

(venstreklikk og velg Lagre som..)


To heldige vinnere trekkes "palmelørdag" - 16. april.
Lykke til alle!

Translation:
One of the priviliges of having blogging as a hobby, is "meeting" a lot of nice, fun, kind, and creative people. It gives me great joy to make my tiny contribution to spreading the word about talented people and great "stuff". Recently I've come to correspond with Danish Karen who followed her dream and startet her own ceramics-business. I wrote about her here. And even showed her home here. :)

It turns out, Karen want to donate two pieces from her wonderful collection to the Open house readers. How great is that? Want to join in the raffle? I know, it's not long since my last lottery, but when opportunity strikes, why wait??

This time I want to give the presents to my dear loyal Followers. No, this is not a joining-campaign. I just want to give something back to those of you who come back and come back. :) I'm not going to reject new followers, though, but joining is only for those who get something out of peeping in here, and seriously want to keep visiting "this place."

Prices are one big vase (27,5 cm tall) and a small cup/vase (9 cm tall)
For more photos of the prices,
look here.

1 raffle - leave a comment to this post (state if you are "old" or new follower)
1 more raffle - if you make a link to this post from your blog or from Facebook.
(use the photo below as link - leftclick - Save as..)


I neste innlegg
fin byleilighet

52 kommentarer:

  1. ÅÅ, så utrolig kjekt!
    Synes denne serien er råtøff, har selv fire kopper som jeg bruker til kaffe:) og to bittesmå som jeg har telys i;)
    Skulle gjerne hatt mer fra kopcup i mitt hjem!

    Blogger ikke selv, men er fast følger av Åpent hus:)
    Linker til dette inlegget på facebook-profilen min, dermed 2 lodd på meg!
    Håper på vinnerlykke!!! :)

    Mvh Rena(te
    renate_etne@hotmail.com)

    SvarSlett
  2. Selvsagt vil jeg vinne disse fine premiene. To lodd til meg. Det kommer en lenke hos Avdelingen imorgen. Ikveld skal det SOVES.

    SvarSlett
  3. Og for å hjelpe deg i tellingen blir det altså lodd 3 og 4 på A i Avd.

    SvarSlett
  4. Åj, kopcup har jeg ikke vært borti før. Det var jo råtøft!! Har fulgt deg en stund allerede, så tar gjerne et lodd jeg :)

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne være med og prøve vinnerlykken på disse to herlighetene:) 2 Lodd til meg. (5 og 6) Klem Vilde

    SvarSlett
  6. Jeg vil være med, tar lodd 7 og 8 jeg da :-) Jeg har fulgt deg en stund og nå har jeg laget link til lotteriet.

    SvarSlett
  7. Så fine premier :)
    Er selvfølgelig følger og tar lodd 9 og 10 :)

    SvarSlett
  8. Absolutt generøst!! Jeg blir gjerne med!
    Jeg har jo fulgt med på bloggen din lenge,
    men oppdaget først nå at jeg faktisk ikke
    har lagt meg til som "følger". Glimrende
    anledning til å gjøre det ;) Et lodd - nr 11.
    God søndag!!

    SvarSlett
  9. Så flotte produkter Kopcup lager! Det er spennende å bli presentert for nye kunstnere/håndtverkere - tusen takk :)
    Jeg har fulgt med på den flotte bloggen din en stund, men ser jeg har glemt å legge med til som følger, det er herved ordnet opp i :)
    Tar gjerne et lodd!

    God helg
    aninel@gmail.com

    SvarSlett
  10. Denne lille vasen hadde passet veldig fint sammen med min nyinnkjøpte Anne Black-vase (takker forresten for Køben-tips!).
    Så da blir det ett lodd til meg da (jeg har ikke vært noen sin følger før i dag jeg, nemlig)...:)

    SvarSlett
  11. Hei.

    Prøver lykken nok ein gang. Finfine vaser.
    Et lodd til meg.

    Ha ei fin veke.

    -Black Orchid-

    SvarSlett
  12. Hei!
    Jeg er følger av bloggen din, og vil gjerne være med på trekningen av de flotte vasene :-) Tar et lodd jeg!

    Hilsen Marianne (mari-hal@online.no)

    SvarSlett
  13. Så morsomt! Jeg tar gjerne et lodd, og satser på vinnerlykke! =)

    Klem Carina

    SvarSlett
  14. Hei!

    Blir gjerne med på lotteri jeg også:-)

    Jeg har ikke lagt igjen noen ord før, men jeg er daglig innom din flotte og inspirerende blogg. Jeg skal bygge hus og har fått mange gode tips her!

    Merete

    SvarSlett
  15. Hei Merete
    så kjekt at du vil være med i lotteriet.
    er du følger? (det er kriterium denne gangen)

    husk å legge igjen epostadresse, så jeg kan finne deg om du skulle være en av de heldige! :)

    SvarSlett
  16. Schtiiiiiilig! Jeg er følger og har linka fra bloggen min. Krysser fingre for at det er min tur denne gangen.

    SvarSlett
  17. Først, tusen takk for fine ord på bloggen min. :)

    Og jeg tar gjerne eit lodd. :)

    SvarSlett
  18. Fantastiske premier så her må jeg slenge meg med :)!
    Allerede følger & har linket til konkurransen på bloggen.

    SvarSlett
  19. Hei!
    Jeg har vært fast leser lenge, er innom bloggen din hver dag, men har ikke lagt meg til som følger. Trodde det bare var for bloggere, men det funker jammen for oss andre også! Så nå har jeg lagt meg til.
    Tar gjerne ett lodd, liker Kopcup sin lekne strek.
    blogglaus@gmail.com

    SvarSlett
  20. Disse er kjempestilige, klart vi må prøve lykken! Jeg er stadig innom her, men hadde visst ikke lagt meg til som følger? Men det er ordnet nå! Legger inn link på bloggen, så da er krav for 2 lodd gjort :)

    Ha en fin uke!
    Hilsen Nina

    SvarSlett
  21. Disse var fine ja!
    2 lodd på meg :o)

    SvarSlett
  22. Jeg følger, selvfølgelig. Og linker også :) Håper på påskelykke!

    SvarSlett
  23. Å, de er jo sååå fine!
    2 lodd på meg, er følger og skal legge en link på bloggen min med det samme :)

    Hilsen Kristin

    SvarSlett
  24. Så fin premie da. Jeg er selvfølgelig følger og med på lotteriet.

    SvarSlett
  25. Gøy! Jeg er med og håper på godt vær (er følger av fine bloggen din).

    SvarSlett
  26. Heisann!

    Så hyggelig at du stakk innom bloggen min:o) Jeg vil veldig gjerne være med på din give away med 2 lodd:o) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  27. Da var jeg lagt til og krysser fingrene:-)

    Merete (megut@online.no)

    SvarSlett
  28. Flotte premier! To lodd!! :DDD

    SvarSlett
  29. Fantastiske premier! Jeg tar et lodd!

    SvarSlett
  30. Så koselig! Jeg vil selvsagt gjerne være med i trekningen med ett lodd! :)

    Klem

    SvarSlett
  31. Yes!
    Jeg tar gjerne 2 lodd, deler på facebook ;)
    Takk for tipset!
    God dag til deg!

    SvarSlett
  32. Fantastisk premie!!1 lodd på meg:)

    SvarSlett
  33. Så utrolig stilig design! Jeg vil selvsagt gjerne delta i lotteriet ditt:)
    Ønsker deg en nydelig dag!

    SvarSlett
  34. Hvordan har jeg klart å misse dette lotteriet?!? Godt du tipset meg om det! FLOTTE premier som hadde passet utmerket inn hjemme hos oss. To lodd på meg, et av dem er vinnerloddet håper jeg. :)

    SvarSlett
  35. Hei:) JA eg vil gjerne være med:)

    Hadde passet perfekt hos oss;)

    Beate

    SvarSlett
  36. Men... hvordan har jeg gått glipp av denne da? Hmm.... full pott hos meg for disse premiene er liksom helt min smak da :) Ha en god dag!

    SvarSlett
  37. Denne gikk jeg nesten glipp av! Kaster meg på i siste liten og trekker forhåpentlig 2 lykkelodd! Om man skal ønske så ønsker jeg meg den med "blomstene". (lille gaven) *♥*

    SvarSlett
  38. Klart eg vil vere med..
    1 lodd som følgar av deg :-)

    SvarSlett
  39. Jeg er også ivrig følger av bloggen din, og vil gjerne være med :D
    Vibekke H

    SvarSlett
  40. Hei, jeg blir gjerne med! Er allerede følger og linker til deg på bloggen min.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  41. Så flotte premier! Eg vil gjerne vere med! Er fast følger og lager lenke til lotteriet på bloggen min! Så då vert det to lodd på meg!

    SvarSlett
  42. Dette har gått meg hus forbi (hva det nå enn betyr å gå noen hus forbi!), så tusen takk for påminnelsen og koselige kommentarer :)

    Jeg håper jeg tar vinnerloddet denne gangen!

    Påskeklem fra Guro

    SvarSlett
  43. Det er KLART jeg vil være med!
    Jeg har lagt inn tekst og link på Facebooksiden min.

    2 lodd til meg, du vakre!

    http://www.facebook.com/#!/Englepels

    SvarSlett
  44. I`m in med to lykkelodd :)

    GOD PÅSKE :)

    SvarSlett
  45. Jeg tar gjerne et lodd. Har fulgt deg en stund nå. Tviler på at jeg vinner men aldri si aldri.

    God Påske !

    SvarSlett
  46. Jeg blir en følger ;). Ett lodd - og god helg ;).

    SvarSlett
  47. Hei, du har ein kjempe flott blogg, finner masse nyttig her hos deg:) vasen er kjempe fin, så den vil jeg gjerne ha;) hilsen Birgitte

    SvarSlett
  48. Bedre sent enn aldri, jeg er følger og tar lodd. :)

    SvarSlett
  49. Ja, er ofte innom ,men har nok ikke lagt igjen så mange spor! Ny i bloggverden, så kankje best jeg legger inn en link på facebook, (og kanskje blogg og). Ja, og på høy tid å bli følger.
    2 lodd altså,
    Fin blogg!

    SvarSlett
  50. Oioi - dette vil eg sjølvsagt vere med på!! ;)
    Og eg likar bloggen din veldig godt, så no skal eg jammen putte deg inn i bloggrollen min! -og sjølvsagt lagar eg lenke på bloggen, sjølv om det er litt i seinaste laget, kanskje...

    Håpar to lodd i hatten er nok til å vinne superfin premie! :P

    Ha ei fortreffeleg helg og ei fin påske!

    SvarSlett
  51. Jeg vil gjerne være med!
    Er følger fra før - et lodd:-)

    God påske.

    SvarSlett
  52. Oi,dette holdt jeg på å gå glipp av!
    Tar et lodd i siste liten jeg da:)
    God helg!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...