søndag 10. april 2011

Lotta K


Denne dama kan å spre humør, tror jeg. Se bare på for noen skjønne mønster hun har kreert. Er ikke både dekoren og fargene til å bli glad av? Hva med en slik å helle morgenkaffen i? Det kunne vel være en fin start på dagen! :)




Dama bak er svensk og heter Lotta Kuhlorn.




Tinas saker selges hos Koloni Stockholm. Men jeg synes jeg har sett dem på Designtorget i Oslo, også.

bilder fra huset-shop.com


Håper alle har hatt ei fin helg.
Vi har vært på storfamilietreff og hatt det kjempekoselig. Alle trøtt og fornøyd.

God ukestart til alle!

Og hvis du ikke har fått med deg lotteriet - så finn knappen i høyrekolonna øverst.


I neste innlegg
ja til gyngestol

8 kommentarer:

  1. Jeg digger disse mønstrene! Gla'retro! :)

    SvarSlett
  2. He he, jeg har vel sagt det før - en av grunnene til at jeg følger bloggen din, er at du og jeg flere ganger faller for samme detaljer - Lottas mønstre har jeg tittet på tidligere - digger det!

    SvarSlett
  3. wow..so cute!!! i want the mugs!!!! ;)

    SvarSlett
  4. Ja, det är verkligen fina mönster allihopa! Jag skulle kunna tänka mig att ha dom alla hemma. :-)

    SvarSlett
  5. Ja, dette er skikkelig gla'kopper! Man kan jo ikke være sur når man drikker av noe sånt.

    SvarSlett
  6. Eg ønsker meg ALT fra bildene over. Berre nydelig altså. Og eg har aldri sett desse produktene før.
    Ønskelista mi blir jo berre lenger og lenger for kvar gong eg er innom her. :)

    SvarSlett
  7. Herlige saker til å smile av!!

    Ingrid :)

    SvarSlett
  8. Ja disse blir man glade av :) Stemmer at du finner de på Designtorget her i Oslo.

    Hilsen Kathrin Aa

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...