onsdag 6. april 2011

Hjemme hos Karen


Kopcup-grunder Karen Skotte-Lund bor i dette herlige huset i skogen. Hun har gitt meg lov til å dele det med mine lesere. Fin stilmiks, luftig og lekkert, synes jeg. Phillip Starck-stolene i tre farger ved bordet er en stilig vri, synes jeg. Og maleriet med det gamle motivet er en flott kontrast til det moderne.





Luftig, ja! :)



Så smart med kokebøker i et "tidsskrift-stativ" over kjøkkenbenken.




Hvis du kikker godt etter er der noen Kopcup-saker å spotte her og der. :)



Hm. Hakket mer innbydende bad enn dusjrommet i Åpent hus, gitt...





Og vet du hva? Om du lurer på å leie hus i Danmark til sommeren, er hennes ledig i juli! :) hihi! Helt sant!
Huset ligger ved Ebeltoft, øst for Århus, halvannen kilometer fra sjøen. Link for mer her.

Nyhet: jeg har fått muligheten til å arrangere et nytt lotteri!! :) joho! Følg med, følg med!

Translation:
This is the home of Kopcup-gründer Karen. She lives in  Ebeltoft, East of Aarhus, Denmark with her family. I love the airy, light feel of this house. And the mix of modern and vintage pieces to a great, personal mix. The Phillip Stark chairs in three different colour around the dining table, and the old painting are my favourites. If you look closely you should be able to spot some Kopcup-stuff around. :)
Karen is actually renting her house this july. For more, follow the link below last photo.
News: New lottery coming up here on Open house blog. Stay tuned!


I morgen
trapper med svung

14 kommentarer:

  1. Så kult hje, digger kjøkkenet. Litt pussig, for akkurat i dag har vi surfa rundt etter hus i DK å leie i juli...

    SvarSlett
  2. Åh for noen herlige, inspirerende bilder!

    SvarSlett
  3. For et fantastisk hus!! Så kjipt at vi ikke har planlagt tur til Århus i sommer...der kunne jeg virkelig ha kost meg en hel haug:)

    Lotteri er jeg med på :)
    God kveld!
    K

    SvarSlett
  4. fantastisk! Dåneverdig hus!

    Bare å låne bilder av meg forresten. :)

    SvarSlett
  5. wow...wonderful!!!! love the chairs inside

    SvarSlett
  6. Det må jeg kikke mer på..skikkelig kult :)
    Ha en fin dag !!!

    SvarSlett
  7. Nydelig hus, der kunne jeg faktisk ha flyttet rett inn...Stlig, moderne men samtidig veldig personlig og lekent.
    Nesten synd jeg skal være på Kreta i juli, ellers hadde det vært fristende med en tur til Århus...

    SvarSlett
  8. Så luftig og deilig hus! Kjempefint!

    SvarSlett
  9. mmm...me like !
    Har bodd i Ebeltoft ! Digg om sommer'n !

    SvarSlett
  10. Åh så lekkert. Kunne godt bodd der ei uke i sommerferien. :)

    SvarSlett
  11. Du er den beste til å finne det beste! Dette er heilt i mi gate - fullstendig.

    SvarSlett
  12. ÅÅ det var eit skikkelig fint hus!!!
    Liker miksen av urbant men fortsatt landligt!

    ps: kule trapper også!

    God kveld:)

    SvarSlett
  13. Huset var med i konkurransen om å bli "Danmarks skønneste hjem" for et par år siden, - tvsendt program.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...