tirsdag 26. april 2011

På mitt sofabord




Dagens lille hilsen herfra er bare et knippe bilder av en skjønn bukett vi fikk i gave som takk for en liten tjeneste. Så hyggelig!! Elsker blomster. Bidrar til trivsel i heimen, synes jeg. Herr Åpent hus er flittig med å ta med blomster hjem. Og når sesongen tillater det, henter vi inn fra vårt lille blomsterbed eller fra skogen like ved oss.





De fine kvistene i buketten vil nok overleve tulipanene. Da skal de få flytte over i en annen vase og kanske til og med slå ut i blad her i Åpent hus-stua? :)

Dette er mitt lille bidrag til tirsdagsinnlegg hos Fabriken. Håper alle har hatt ei fin påske.
Nå er jeg og Herr Åpent hus på vei over dammen! :) Gjett om vi gleder oss!!
Men "fortvil ikke"! - der kommer noen innlegg-drypp her likevel. Alle samvittighestfulle mødre lager opp litt middag og putter i fryseren til de som skal være hjemme, så klart. :)

I neste innlegg
herlige vindu!

4 kommentarer:

  1. Fargerike tulipaner er aldri feil! Tusen takk for vasen, henta den i dag. O hoi, den var mye større enn jeg hadde trodd, kuuuuul!

    God damtur!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder!

    Kos dere på tur! :)

    SvarSlett
  3. Herlige tulipaner og ekstra gøy å få de i overraskelse...
    Ønsker dere en riktig GOD TUR :)
    Jeg koser meg med den nye koppen i kveld...
    TUSEN TAKK!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Flotte blomster og bilder, ha en herlig tur!

    Klem klem,

    Ingrid

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...