mandag 14. mai 2012

Trenger tips / Going to the big city



Jeg og mine to kjære nesten-søstre (les: svigerinner) reiser snart på tur.
Jeg har vært i London før, men ikke siden studietida.

Sist jeg var  der bodde jeg og herr Åpent^hus på b&b i køyseng med do på gangen.
Og spisesteder ble valgt etter hva det billigste på menyen var.
Slik trenger vi heldigvis ikke ha det denne gangen.








Jeg glede rmeg!




Noen som har tips til fine caféer, spisesteder, parker og selvfølgelig - spennende butikker.
Har du noe å dele?
Krysser fingrene for det!


8 kommentarer:

  1. London er gøy! Jeg skal dit om noen uker:-) Sketch, bar/resturant/kafe er bare stilig, var der for noen år siden, men nå har de delvis redekorert! http://www.sketch.uk.com/

    Du burde vel kanskje ta turen Selfriges hvor Hay har en popup- butikk nå. Ellers har jo du Habitat, Heals, Skandium, Liberty og sikkert en hel haug andre fine butikker.. Er ikke så nyoppdatert, så får kanskje stikke innom her hos deg om du reiser før meg!
    Tate er jo og ett must!
    God tur!

    SvarSlett
  2. Lenge siden jeg har vært i London nå, i alle fall 5 år, men en venninne jeg har som har bodd der i mange år sverger til Notting Hill :)

    SvarSlett
  3. Ahhh høres bare SÅ deilig ut!!!
    Noen år siden jeg var i London - men for en utrolig kjekk by å være i!! KOS dere!!!
    ...ps... så fornøyd med fatet!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  4. Har ikke vært i London på lenge, men fant et utrolig kult sted i Marie Claire Maison i dag http://www.caplondon.com/londres/cityguide/the-wapping-project.html
    tipper du liker det
    klem Hege

    SvarSlett
  5. ops det var på fransk men direkte siden står under der ;)

    SvarSlett
  6. Victoria og Albert museum må du innom

    SvarSlett
  7. Victoria og Albert museum må du innom.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...