fredag 11. mai 2012

Kikk inn i nyhuset vårt: soverom


Velkommen inn i foreldre-soverommet i det som skal bli vårt nye Åpent^hus. To hus borte i veien for der vi nå bor. :)





ruskevær og grå utsikt akkurat i dag.


 innebygde klesskap.
og en fiffig oppbevaringsplass bortpå veggen.
Over trappa ned til underetasjen ute i gangen.

morsom gjemmeplass for gryna :)



en kikk ut i gangen der soveromma ligger på rekke og rad. 


Slik ser det ut nå. Men her skal det skje en del fremover.
foto (c) Åpent^hus

Riktig god helg til alle som svinger innom her. 
Og takk for hilsener dere legger igjen. 


I neste innlegg
bruktfunn!

8 kommentarer:

  1. Her blir det veldig spennende å følge med! Likte forresten tapeten veldig godt :)

    SvarSlett
  2. spennende, gler meg til å kikke innom å følge med.
    Enig med "eple", tapetet var kjempe fint!

    god helg til deg og dine.

    henriette

    SvarSlett
  3. Det blir spennende og følge med her skjønner jeg:)
    Kult med alle de herlige skapene de lagde i veggene før:)

    Ha en fin fin fredag ♥

    SvarSlett
  4. Her tenker jeg at du skal få gjort masse flott. Veldig lyse fine rom dette.
    Klem og god helg

    SvarSlett
  5. Kul vårfarge på skapdørene ;) Men absolutt med potensiale ;)
    Klæm

    SvarSlett
  6. Heisann Åpent hus, jeg kan svare både her og inne hos deg! I og med at vi har en eksklusiv mosaikk i dusjen så gir den badet et realt løft. Det kommer ikke fram i samme grad på bilder som når man er i rommet, men den mosaikken gjør mye av hele badet. Dermed var det naturlig å velge hvite fliser på de andre veggene. Vi har til sammen fire ulike typer fliser på badet. En grå med struktur på gulvet, en mindre (5x5) grå i dusjsone på gulv, glass- og stein-mosaikk i dusjsone og hvite rektangulære på de andre veggene. Jeg tror det hadde blitt rotete om vi hadde dratt inn enda flere elementer :)

    Hilsen Nina

    SvarSlett
  7. Dette gler eg meg til å følge med på! Og dei grøne dørene likte eg :D

    SvarSlett
  8. gleder meg til å se hva som skjer her jeg også :))

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...