mandag 7. mai 2012

Favorittkjøkken / Kitchen classic


I planleggingen av nytt hus er det ikke bare hvor veggene skal stå og måla på vindu som skal bestemmes, gitt. Jeg føler nesten jeg drukner i jungelen av tilbud og muligheter, praktiske begrensninger, utregninger, avveininger, rådsinnhenting, pristilbud, huskelister og estimater. .. puh.
Men jeg skal vel ikke klage. Det er vel et luksusproblem når det faktisk gjelder å planlegge vårt fremtidige hjem.








Dette er en av favorittene til kjøkkeninnredning, utenom Kvänum som jeg viste for litt siden. Herr Åpent^hus kom med forslaget.  Har sansen han. Liker det enkelt og tidløst. I flotte materialer.
Dette er fra danske Unoform. Det er tegna på samme tid som huset vi skal flytte inn i.

Jeg kan godt like det, selv om jeg gjerne hadde tatt uførelsen enda litt enklerer. Men fint - gjerne sammen med lyse høyskap.

Men prisen er kanskje ikke like lett å like.
Hva syns du?

Translation: 
We're pondering over choosing this for our new house. Designed at the same time as our new old house. Danish design and good craftmenship from Unoform.dk.
What's not to like? 

Except from the price....! :)



4 kommentarer:

  1. Kjempe fint og kjempe dyrt :-) Men er vel ei omtrent evigvarande investering vil eg tru!

    Fin mandag til deg!

    SvarSlett
  2. Lekkert kjøkken for de med store lommebøker.
    Klemz

    SvarSlett
  3. go aften:) Kjøkkenet passer jo perfekt til huset forøvrig. Dere kan garantert ha lyse/hvite høyskap i kombinasjon med denne innredningen så hold gjerne på den tanken.

    Utrolig tidløst kjøkken:)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...