tirsdag 15. mai 2012

Bebodd bolig / Relaxed living


Denne svenske byleiligheten synes jeg fortjener en plass her på bloggen.





Fin fargeskala, passe moderne og avslappa. Enig? :)
foto: Petra Bindel


Vi styrer rundt med Lillemors femårs-feiring i flere runder, med rydding til visninger og med innspurt på alt mulig i jobbene våre, virker det som. Travle dager, kan man si.
Skjønner ikke helt at jeg skal komme i mål til å få dratt på tur om to dager, men det går vel.
Om du har sjans, sett deg ned og pust ut. Det lengter jeg etter!! :)

I neste innlegg
nytt bloggportrett! :)


3 kommentarer:

  1. Kunne gjerne bodd slik jeg :-)

    Så spennende med det nye huset deres, blir moro å få se noen glimt av det dere gjør der etterhvert ;-)

    SvarSlett
  2. Love it!!!!!
    Herlig farge på kjøkkeninnredninga spesielt!

    SvarSlett
  3. Nydelig leilighet, men jeg hadde nok slått til med noen spreke fargeinnslag:)

    Fin 17. mai til deg:)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...