onsdag 16. mai 2012

Bloggportrett: hjemme hos Brigg / Visiting Briggs

Klart for nytt bloggportrett her i Åpent hus.
I dag er det av en av bloggerne som virkelig har inspirert meg til å utfordre mine egne kreative sider.
Bloggen Briggs. Denne dama er et unikum i ordets retteste forstand: hun formelig sprudler over virker det som, av gode ideer, pågangsmot, fantasi og virketrang. Jeg er en stor beundrer.

Her ser dere snapshots fra hennes lekne Bergens-hjem, der hun boltrer seg sammen med mann og barn.





Ofte lager hun sine egne versjoner av ting hun har sett. Andre ganger er det noe crazy som kommer helt fra eget hode. Fellesnevneren er en uredd og leken tilnærming til det hele. (nå høres jeg visst ut som enn skikkelig anmelder) :)




Jeg er langt fra alene om å ha oppdaga denne dama og denne bloggen. Hun har versert i mange aviser og blader med gjør-det-selv-tipsene sine.





Brigitta er nå blitt skribent for Foreldremanualen, slik som meg. Jeg ba om å få lage et Hjemme-hos-portrett av henne. Presentasjonen av henne kan dere lese der inne i dag.


Tusen takk til deg Briggs for lån av bilder og tida di. Og for all inspirasjon du sprer rundt deg!
Legg gjerne igjen en hilsen til henne her.

Ha en riktig fin 17-mai-feiring - En høytidlige og viktig dag for landet vårt. :)
og vips - så er det London-tur på meg :)

Beste hilsener fra
Åpent^hus



12 kommentarer:

  1. her var det mye gøy!

    SvarSlett
  2. Takk for flott tips!!!
    Ønsker deg og dine en riktig god 17.mai! Ha en flotters dag!!! klem

    SvarSlett
  3. Underbart inspirerande bilder!
    Önskar dig en riktigt fin 17 maj!
    Kram Johanna

    SvarSlett
  4. Stilig! Så mange flotte ideer!
    Håper dere hadde en fin dag i går. klem Hege

    SvarSlett
  5. Her var det mye flott og leken inspirasjon. Blir i skikkelig godt humør av disse bildene!

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Really like the Briggs Blog:) So fresh! Thanks for sharing!

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Den er en av mine favoritter!

    klem,
    Vicky

    SvarSlett
  11. Herlig og lekent hus!!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...