onsdag 30. mai 2012

Plassbygd kjøkken, ja takk


Så er jeg fortsatt på kjøkkenjakt. Dere får ha meg unnskyldt. Nesten ingen kjøkkeninnlegg her på bloggen tidligere. Fordi temaet har stått på vent hos oss. Men ikke nå lengre. Nå er det "nytt"hus og nytt kjøkken.
what to choose!? :)

Dette kjøkkenet falt jeg pladask for!
Og hva er det som appellerer? Ikke planløsningen i alle fall. :)

Men enkelheten - "roen" jeg føler det har. Særlig bildet under.
Tror kjøkkendørene (og særlig skapdørene) med sin avdempede, matte farg, og enkle, rene form blir litt sånn derre feng shui. I alle fall sammen med tregulvet og lyset fra de store vindua. Betongeffekten på "backsplashen" var jo heller ikke dum. :)

Og så minner det meg kanskje litt om ånn dere amerikansk spartansk Shaker -stil som jeg også har sansen for. Back to basics (minus steikeovnen i stål som er litt prangende i miksen her syns jeg).

Form og funksjon i all enkelthet.




Skulle gjerne fått bygd et slikt kjøkken. Det kunne jeg trivdes med. Midt imellom tradisjonelt og moderne. Det er vel meg, det. :)


her er noen andre bilder fra samme leilighet






Nå har vi fått tips om et snekkerverksted som kanskje kan hjelpe.
Jakta fortsetter :)

I neste innlegg
nytt fra huset. 

3 kommentarer:

  1. Ja takk:) Flott inspirasjon. Ser det ikke gikk så bra hos kjøkkenleverandøren med Uno-innredning. God service er et must og jeg droppet også en kjøkkenleverandør pga av dårlig service i vår runde. Det har vært travelt hos oss i en periode men begynner å ha oversikt nå:)

    SvarSlett
  2. dette var kjempefint!
    skulle ønske det var lettere og billigere å få bygd drømmekjøkkenet.
    må visst bli godvenner med en finsnekker. :)

    SvarSlett
  3. dette var kjempefint!
    skulle ønske det var lettere og billigere å få bygd drømmekjøkkenet.
    må visst bli godvenner med en finsnekker. :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...