lørdag 12. mai 2012

Bruktfunn / vintage finds


Jeg har ikke gitt meg med Epla-bua ennå. 
Her er mine siste bruktfunn som går ut der i dag. 



Elsker disse gamle mokkakoppene fra Figgjo.
Har selv et fullt sett i dansk variant. 
Hvis ikke hadde jeg garantert beholdt disse selv. 




Det er så kjekt å gå på jakt etter de gamle fine perlene. 


Noen nye putetrekk har også kommet til innimellom slaga med husprosjekt og jobb.





Ungene koser seg hos momo og mofa.
I kveld skal vi i 40-årsselsap. 
Gleder meg.
Gratulerer L - (en flittig leser av Åpent^hus)
:)


Håper du har ei fin helg.

Beste hilsener fra 
Åpent^hus

5 kommentarer:

  1. those teacups from picture number one are a DREAM!
    love them!
    have a nice evening, svenja

    SvarSlett
  2. Flotte skatter:)
    Jeg har de mokkakoppene jeg og, knallfine ♥

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder hos deg i dag, ha en fin lørdag videre, klem W

    SvarSlett
  4. Flotte funn.
    Kos deg i 40-årslag.

    Fortsatt fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...