onsdag 9. mai 2012

Lekent / Playful design

Har du sett designet til danske Isak? De har sånt et herlig, enkelt og humoristisk design, at det er til å bli glad av, synes jeg. Disse søte figurene og de enkle tegningene er lett å like, er de ikke? I tillegg synes jeg fargene er humørfylte og kombinasjonene fine.



På jobbreise for noen måneder siden "snopa" jeg meg et fint skjærebrett, slik som det under. Bruker det også til å sette vaser / lys på. Liker det kjempegodt. De har mye annet fint også.








Og selv om jeg sa at dette var for voksne, 
så har de jo tenkt på barna også. :)







Sånn tapet og sengetøy settes herved på ønskelista til nye barneromma. 
:)

hva er din favoritt?

bilder fra isak.dk og brunthus.no


I neste innlegg
noe fra nye gamle huset vårt :)

5 kommentarer:

  1. Isak-produktene er kjempefine synes jeg. Liker det lekne designet!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Lekre ting. Stilig brett du har.

    SvarSlett
  3. Artig design - flotte farger:) Brettet ditt er bare nydelig..... drømmer om et slikt:) Klem

    SvarSlett
  4. dette har jeg ikke sett før
    takk for at du tipser
    kjempefint!
    må se mer

    F

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...