søndag 5. februar 2012

Fin funkis og fine funn / Mix of styles in Norwegian funkis house



Stramt utenpå, men deilig og løssluppen stilmiks inni. 
Her er dagens lille bidrag herfra:
fra et hus på Høvik.







Skulle jeg velge meg noen favoritter herfra,
må det være tremøblene: pulten over her, stolene og bordet på første bildet.
også zebraskinnet da, som er sprekt og tidløst, synes jeg.





Fikk du noen favoritter?

bilder fra Bo bedre no

oOoOoOo


Lørdag hadde jeg og Lillemor på 4 en koselig jenteutflukt sammen. 
Den inkluderte en liten skattejakt.
Noen av perlene vi kom over har jeg lagt inn i Epla-bua mi. 
Og det kommer mer. :)  




I neste innlegg
blir det møbelutstilling

5 kommentarer:

  1. O'lala, jeg som du, likte sebraskinnet og tremøblene, og denne kontorpulten da!! Nydelig og spennende hjem:) Finfin inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Jeg liker godt den grå fargen på veggene i det huset, den kommer på stadig flere vegger hos oss - og tremøblene, absolutt. Jeg har fått dilla på mellombrunt tre, og brukte gårsdagen på å lete etter boller eller figurer jeg kunne bruke. Fant lite, de fleste var selvfølgelig stengt på lørdager.

    Min mor reddet dagen ved å gi meg et gammelt teak-fat vi skal prøve å shine opp. Jeg får prøve lykken igjen en ukedag. Skulle så gjerne funnet noe lignende produktene fra Munio-design, som jeg skrev om tidligere i uka. Kanskje kommer det noe fint når loppemarked sesongen starter også...

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem Linnette

    SvarSlett
  3. Pulten, pulten, pulten og pulten ;)
    Låv it!

    Jeg klarer aldri å komme meg ut av en bruktbutikk uten å kjøpe noe. Vurderer å åpne ei bu jeg å. Får se...Vanligvis finner jeg ting som jeg stuer i boden, men nå fant jeg en kommode med vakker form. Har holdt den av og gubben skal være med å se på den. Har så innmari lyst på den, men var detta med plassen da.

    Fin fin ny uke te dæ! :)
    Siw

    SvarSlett
  4. elsker de røde stolene!
    de skulle gjerne fått stått som et lite blikkfang i min spisestue!

    Herlige inspirasjonsbilder!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...