torsdag 2. februar 2012

Fint på veggen / Wall decor

 I dag kommer et dryss av fin veggdekor jeg har samlet meg. Til inspirasjon og glede, kanskje?

(medisinplansjer)

(gamle skolekart)


(engangsfat!)




(gamle plakater)



tomme rammer



flott maleri





lage selv, kanskje? :)





egen fotosamling i fint mønster.





Skulle ønske jeg hadde flere vegger å fylle - der finnes så mye fint der ute! :)
Ikke sant??

Bilder fra: Big daddys studio, Frou frou dk (3 på rad), remodelista, inspirational spaces blogg, Jakob Brostrup malier, Poul Pava hos Bo Concept, Russ Mills uk artist, rusta upp blogg se, Trine Røssevold (balansekunstnere), HallReady, foto Warren Heath og siste er også fra Frou frou dk. 


Translation:
Today I spread a buch of photos of wall decorations onto Open^house blog. 
I wish I had more walls to fill - so much great art out there! :)


I neste innlegg
mer Høytrykk
:)

5 kommentarer:

  1. Masse kult..
    Likte spesielt det med NY på (min favoritt by)..og det med de "røde korsene"..
    Jeg har nettopp fått opp et nytt verdenskart på veggen,fra ikea!!
    :)

    SvarSlett
  2. Kule bilder! Kunne godt hatt en haug av dem :-)

    SvarSlett
  3. Diger Trine Røssvold sitt ! :)
    Åpner utstilling med henne på Galleri Ramfjord til lørdag ! http://www.mamut.net/galleriramfjord/

    ;)

    SvarSlett
  4. Klart jeg har tid til å titte innom - mellom Wordfeud slaga!!!
    Utrolig mye fint du viser her - å ja, hvorfor ikke lage selv...
    Likte det sort/hvite med ansiktet!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...