tirsdag 14. februar 2012

Herlig leilighet / New Swedish gem

Ah - endelig. Et nytt forfriskende funn til inspirasjon fra boligannonsene. De er flinke de svenske meglerfirmaene, eller er det bare at svenskene har mer stilsans og er flinke til å gjøre salgsobjektene fristende? (for å bruke meglerspråk) :)

Denne er absolutt verdt en kikk.


mitt favorittbilde fra leiligheta er nok det første.
















Så må det vel nevnes at det ikke er Ola-Dunk-tørkablomster som bor her. ;)
Den følelsen har du kanskje fått allerede?
Den som bor her er eieren av en flott interiørbutikk i Gøteborg:
Aschebergsgatan 7.
Bildene er fra Alvhem mäkleri. Via Seventeendoors blogg.


7 kommentarer:

  1. Me like too! Nydelig utgangspunkt med snasne fargesprell innimellom..

    SvarSlett
  2. Digger den gule døra!
    Og gulvene..og egentlig hele leiligheten. Men peisen..den ville jeg kvittet meg med!

    Takk for alt du deler! :-)

    SvarSlett
  3. Å, herlige land, nå fikk jeg lyst til å ommøblere og forandre:) Så inspirerende!

    SvarSlett
  4. Solgt, sier bare jeg!!! Flytter rett inn og de trenger ikke ta med seg noe, Fruen tar alt, he he :)
    Dette var virkelig i helt rett smak og jammen fikk Fruen litt inspirasjon og, ti hi :)

    Klem Fru Thronsen

    SvarSlett
  5. Sukk, perfekt - intet mindre!! Så tilforlatelig "ikke stylet".Her kunne jeg flyttet rett inn! Et annet liv, kanskje....De kan det, svenskene!!
    C (slalomskokollega;)

    SvarSlett
  6. this home looks cool especially the dining room

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...