mandag 13. februar 2012

Hjemme hos en proff / Home of a pro

Dette er London-hjemmet til interiørstylist Abigail Ahern.

et slikt sengeteppe skulle jeg gjerne hatt! :)


norske Skandia-stoler, har jeg skrevet om før. fine?







Kilde: Style files com

Anbefalning:  fotograf-foretaget The Selby.
De ligger i bloggrullen min. Flotte fotohistorier - alltid verdt å besøke.

The Selby har besøkt Abigail. Her er flere  bilder fra Abigails hjem nå. 
Som du kan se: stylistene forandrer ofte. :) Sånn er det blitt etterpå.





Hva likte du best?
Før eller etter??

7 kommentarer:

  1. Det soverommet kunne jeg ha veldig, veldig lyst på, så lekkert:) Og stoler som roper etter meg, til å synke ned i. Flott!

    SvarSlett
  2. Absolutt FØR!! Hun må ha skiftet personlighet??:)

    AC

    SvarSlett
  3. ...jøss...hva har skjedd????
    Hmm..
    Total helomvending?
    FØR, soleklart!

    SvarSlett
  4. Jøss. Vet du om boligen ble forandret bare pga den fotoreportasjen, eller hadde hun gjort de endringene før de kom? For det der er to vidt forskjellige leiligheter. Dersom endringene ble gjort av stylistene, er det et fantastisk eksempel på hvor lite man kan "stole på" slike hjemme hos-reportasjer.

    SvarSlett
  5. :)
    stylisten er dama som bor der.
    og forvandlingen er nok gjort av henne - som del av utviklingen i hennes smak, tror jeg nok. :)

    hun har nok gått fra "mainstream" til eksperimentell! :)

    SvarSlett
  6. Beautiful ! love the first ambiance :)

    SvarSlett
  7. Kult, ho kan godt få komme å style litt her med meg og. Elska dei puffane på gulvet i stua. :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...