lørdag 18. februar 2012

Reiselyst / Urge to travel

Siden mycoplasmaen tok meg i begynnelsen av desember, og helsa fikk seg en liten (midlertidig) knekk, jobber jeg nå med å fylle på med krefter og overskudd. Stadig oftere tar jeg meg selv i å dagdrømme om sommervarme og sydensol! :) DET hadde vært noe for en herjet kropp! :)


Det blir vel ikke på veldig lenge, vil jeg tro. Ingen ferieplaner er foreløpig lagt. Men drømme kan man jo?
Det går jo selvfølgelig an å kose seg hjemme også. Særlig når det er fridager.

Denne helga har det så langt vært ruskevær og passe med innesysler.
Noen nye putetrekk har blant annet fått se dagens lys.


Dette hjørnet under kan jeg godt drømme meg vekk i! ;)


Har en gang vært i Costa Rica. Turen var uforglemmelig!!
Hvor går turen neste gang?
Denne puta blir et fint plaster på såret til Reiselysta, tenker jeg! - Enn så lenge. :)


Putene er også lagt i Epla-bua mi. 
Sammen med blant annet sakene under.

Flere som er reiselystne for tida?



Ellers er det snart klart for nytt bloggportrett her i Åpent hus.
Og også nytt lotteri med fantastisk premie! :)

Håper alle har ei ordentlig fin helg. 




I neste innlegg
kunstnerhjem

6 kommentarer:

  1. God kveld :)

    Kjempe kule puter :)
    Tusen takk for inspirasjonen :)

    Klem Fru Thronsen

    SvarSlett
  2. Så kul pute med kart på! Det er fint å kunne drømme seg bort litt når man ligger på sofaen. :)

    Reiselysten er forresten jeg alltid. :)

    SvarSlett
  3. Åhh ja!!! Kunne godt reist til varmere strøk!! I vinterferien ifjor var vi på Tenerife!! Deilig!!
    Nå liggen billetter på hylla til varmere strøk til høsten - bare sånn i tilfelle sommer blir like "bra" som i fjor!!
    Fortsatt god bedring til deg og drøm videre.... :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Stilige puter! Har også lyst til å reise... Griper muligheten alt for sjeldent :)

    God bedring til deg :)

    SvarSlett
  5. Så kule puter! Du trigger nok reiselysten med den, ja! Helt ærlig, så lar jeg ikke reiselysten slippe frem hos meg nå - det er overhodet ikke aktult med en eksotisk reise akkurat nå, så da må jeg holde fristelsene unna...

    Den svarte lampa hos den finske interiørstylisten var utrolig kul!! den fikk jeg lyst på!

    Takk for at jeg får ligge på bloggrullen din - veldig kjekt d! (din blogg ligger også på min - takk for mye inspirasjon)

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...