mandag 20. februar 2012

Retromiks / Vintage feel all over

I dag føler jeg for et splæsj av farger og retrofeel. 
Kan hende fordi det skikkelig ruskevær og passe å holde seg innadørs?
Fargemiksene, mønstrene og de lekre formene på møbler og ting
 fra midten av 1900-tallet - det er noe "man kan lige, ikk"? :)
Vel - da åpner vi inspirasjonsmappa og sprer et knippe retrobilder over bloggen i dag. 

Enjoy! :) 
























bilder fra: (i rekkefølge) retrovilla dk, babyramen blogg, dilldall og sånt blogg, design addict x 2, bo bedre no, epla no, finn no, fri dk, retrorosa no, rare rina blogg, theas mania blogg

Noe du likte?
passe å hvile øynene på, dette? :)



Translation: 
I classic storm and rain-day here around Open^house.
A perfect day to stay home and open my file of Inspiration on the index of Retro love.
A mere cheerer-upper. Don't you agree?
Is there anything that you could like?


10 kommentarer:

  1. Her var det mye inspirasjon. Jeg elsker den gule tapeten øverst fra retrovilla. Jeg har en liten meter av den, men skulle gjerne hatt mye mye mer... Deilige gule blomster!
    God kveld til deg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Superfin inspirasjon;) Elsket alle rammene på veggen;)

    SvarSlett
  3. Mange retro-elementer kan jeg like, flott med gjenbruk osv. Til min store overraskelse har jeg sansen for de tynne bordbeina. Hadde selv et arva, smalt eikebord i min første leilighet i 1992 og det bordet var temmelig ute da. Nå hadde det vært i vinden igjen.

    SvarSlett
  4. Jeg liker absolutt alt på alle bildene, herlig inspirasjon! Klem fra Anne

    SvarSlett
  5. Ahhh, likte masse masse her :)
    Takker for inspirasjon, sjekk ut mitt nye, men ferdig prosjekt, det også litt inspirerende synes jeg, ti hi :)

    Klem Fru Thronsen

    SvarSlett
  6. Jeg likte godt den veggen med bilder.
    Den var et eventyr.
    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg elsker Flower Pot-lampen, og spesielt som bordlampe. Skulle ønske jeg klarte å finnne et sted den kunne stå, så jeg kunne overbevise min kjære om at vi trenger en...

    SvarSlett
  8. Mye skikkelig deilig retro og friske, herlige farger :)
    Og for et fantastisk turkis skap!

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...