lørdag 11. februar 2012

Klart for hviiile / Time for a rest



Et par veeldig hektiske jobbuker er over. Jobbing seint og tidlig. Høye krav til levering og store forventninger til resultatene. Reiser og møter. Puh. Spennende. Men hektisk. Det har heldigvis gått bra.
Og heldigvis er det ikke like hektisk alle uker.




Nå er det ekstra godt med helg. Og selv om det er deilig å komme seg ut på skiturer og skogsturer når vi først har fri, var det godt å gjøre passe lite i dag - Tusle i og rundt heimen.
"Touch base," om du vil.



Ikke så fryktelig spennende bilder her i dag. Men en pittelite kikk på utsikta mi akkurat nå. :)
Trefuglene som jeg kjøpte til meg selv i nyttårsgave (siden de ikke kom til jul..) er i stadig bevegelse. Ungene stiller de opp på ulike måter, så det føles ut som de lever og flytter seg selv! :)
Bokklokka er et bestillingsoppdrag som er på vei til sin nye eier. (andre i Epla-bua mi + på oppdrag)




(som du ser - fru Åpent^hus er ikke god på kveldsfotografering...!)

Håper alle har det bra.
Siden herr Åpent^hus skal i gutteselskap i kveld, skal jeg ta meg ei god bloggrunde.

Riktig god helg til alle!

Beste hilsener fra
Åpent^hus

10 kommentarer:

  1. Den klokka var utrolig stilig:) Ønsker deg fortsatt ei fredelig helg.

    SvarSlett
  2. Kos deg med bloggerunde! Jeg gjør det samme,da mannen her i huset også er på kompisbesøk! Flott og inspirerende blogg, som jeg gjerne besøker igjen. Legger meg til som følger hos deg. :)

    SvarSlett
  3. Heldigvis er ikke alle uker like hektiske, godt din var hektisk OG vellykka. Her er mannen også ute med kompiser så jeg har stua, tv'n og lakrisen for meg selv. God helg!

    SvarSlett
  4. Lotteri med bokklokke er en god ide:) Her i huset er også mannen vekke, ikke på besøk, men på jobb... Så da blir det sjonglering mellom MGP, hekling og blogging;)

    SvarSlett
  5. love those ducks!!! Have a great weekend sweetie!!!

    SvarSlett
  6. Fine telyslykter! Hvor kan man kjøpe dem?

    SvarSlett
  7. ja, er superfornøyd med telyslyktene. 49/stk på Kremmerhuset. løp og kjøp! :)

    SvarSlett
  8. Flott! Takk skal du ha!

    SvarSlett
  9. Fikk kjøpt to stykker på Kremmerhuset på Aker brygge. Nå er det stemning i stuen.

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...