fredag 3. februar 2012

Spis og sov hos Høytrykk / Dine and rest at Trine's


Nei, nå har ikke Trine bak bloggen Høytrykk startet Bed and Breakfast! 
Men jeg tenkte å dele flere bilder fra hjemmet hennes med dere ei dag.
Fra rom der Trines familie spiser og hviler.
Og så har Trine svart på mine spørsmål.





Noen lurer kanskje på hvorfor noen kommer på å drive interiørblogging?

Her er Trines forklaring: 

- Bloggingen har ført til at jeg har utforsket fotointeressen min. Det blir kanskje feil å kalle blogging kunst, men det beriker meg i hvert fall på et visuelt og kreativt plan.  I tillegg er det utrolig kjekt å bli kjent med andre interiørinteresserte. Man blir jo et lite felleskap på den store verdensveven, og interiørbloggere er hyggelige mot hverandre! :)







Det er ikke lett å finne navn på en blogg. 
Hvordan kom Trine opp med navnet på sin, lurer jeg på.

- Da jeg skulle velge navn på bloggen, ville jeg ha et navn som var enkelt, norsk og som ga meg gode assosiasjoner. Jeg er litt ordnerd, så det var ikke enkelt å finne et passende navn. Det var til slutt mannen min som foreslo Høytrykk, og jeg falt for forslaget med en gang. Høytrykk er fint vær, sol, luft og god stemning.






Den luftige og lekre sommerfuglpynten på soveromsveggen,
har blitt gjengitt i interiørblad og hos NIB.




De to jentene hennes fikk velge farger selv på sine rom.
Så der råder gul og rosa.







 Det hersker ingen tvil om at dama har estetisk sans, eller hur? 

 
Her er hun, Høytrykk-dama, i egen person.
Et slikt smil kan vel skremme vekk lavtrykka alene, ikke sant?  :)

Takk for lånet av bilder til Trine. 
Her er forrige innlegg om Høytrykk-hjemmet.
Og om du ikke har besøkt Høytrykk ennå, så anbefales det herved. 

Translation: 
No, this is not about a bed and breakfast, but more pics from Trines wonderful and light nordic home. Some days ago, I showed a bit of her house. Today there is more - from where she and her family eats and rests. If you want to see more, go check  out her blog. 


OoOoO

Likte du å få en kikk inn hos Høytrykk?
Er du moden for flere bloggpresentasjoner her hos meg?
Er nysgjerrig på hva du syns. 


Og så har jeg lyst til å ønske alle ei
Riktig god helg!!


I neste innlegg
fin funkis

7 kommentarer:

  1. Så lekkert! Utrolig fine bilder.
    klem Hege

    SvarSlett
  2. Trine har en fantastisk fin blogg - som jeg stadig er innom! Fin reportasje - gøy å en samling av flere rom i samme innlegg! Ingen tvil om at hun har estetisk sans, nei!

    Tusen takk for herlige kommentarer hos meg!! Det gleder og motiverer:-)

    Husker ikke om jeg har lagt igjen kommentar hos deg før - men jeg har kost meg med mye inspirasjon her! Ønsker deg en super helg!

    SvarSlett
  3. Så fine innlegg om Høytrykk, både her og på Foreldremanualen. Virkelig et inspirerende hjem. Og en flott jente!

    God helg:-)

    SvarSlett
  4. Fint innlegg om fin blogg- på en fin blogg :)

    Veldig inspirerende!

    SvarSlett
  5. Så trivelig det var å lese om Høytrykk-Trine slik :)
    Jeg liker meg godt der inne :)

    Og du - takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Klart du kan få låne et bilde :)

    Ha en fin Lørdag :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Takk til deg for fint innlegg! Og takk til de søte damene over her for fine ord. :)

    Håper du har hatt en bra helg! God ny uke til deg!

    SvarSlett
  7. Fint innlegg om Høytrykk! En av favorittbloggene mine, det :)

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...