søndag 26. februar 2012

Bloggportrett: Fargevandring / Presenting "Walk of colours" blog

Klart for nytt bloggportrett i Åpent^hus. Jeg synes det er veldig kjekt å vise frem noen av de flotte interiørbloggene som finnes der ute - og de fine, dyktige og stilsikre damene bak dem.

Selv er jeg ikke glad i å bli satt i bås. Og kan ikke "gifte meg" med en interiørstil alene. Jeg synes det er mye flott i mange stiler. Og det er morro å snuse på ulike epoker og stemninger. Det tror jeg nok Åpent^hus bærer preg av?  En liten smak av mye. :)

Denne gangen er jeg så heldig å få jeg presentere dere for bloggen og hjemmet til "Fargevandring". Ei kjekk og driftig trønderdame som jobber i bruktbutikk, og som liker å leke seg med interiør også på hjemmebane.




Favorittstedet i huset hennes er kjøkkenet, forteller hun.
- Her sitter jeg og jentene mine sammen, både til måltider og når vi tegner eller lager noe.
- Fargene og tingene og stemningen på kjøkkenet gjør meg glad! :)









Lekent, praktisk og uhøytidelig på kjøkkenet hos Fargevandring. 






Sarte pasteller miksa med bruksfunn i bestemorstil og knæsje retro fargeklatter. 
Slik liker Anne Lise å ha det der hun bor. :)





Rett ved kjøkkenet har de utnyttet en krok som arbeidsplass. 







Vil du se og lese mer om Fargevandring og familien som bor i dette hjemmet, 
sving inn for mitt intervju av henne, hos Foreldremanualen. 



Slik ser trøndergården til Anne Lise ut. Flott?


Tusen takk til Anne Lise / Fargevandring 
for lån av bilder. Mer Fargevandring om litt. :)


Tidligere bloggportrett i Åpent hus.


oOoOo


Har du forresten fått med deg at det er 
nytt lotteri i Åpent^hus?

og skaff deg vinnersjanser til fiine premier!


I neste innlegg
fint i sørvest

6 kommentarer:

  1. Wow, så utrolig fargerikt og fint det hjemmet er!
    Også nydelig fra utsiden også...
    Veldig kjekke disse innleggene :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Et veldig flott hjem som virker som det er fullt av hjertevarme og kos.

    SvarSlett
  3. Fargevandring er en nydelig, fargerik og inspirerende blogg!
    Fine bilder, og gøy å lese mini-intervju:-)

    SvarSlett
  4. Anne Lise har verkeleg ein koseleg og fargerik heim:)

    SvarSlett
  5. Hærlige bilder fra et herlig hus :)
    Klæm

    SvarSlett
  6. Nydelige interiørskatter og nydelig hjem!! Så idyllisk beliggenhet også, da!
    God uke til deg!
    Turid

    SvarSlett

Slik gjør du for å legge igjen en liten hilsen:

Hvis du ikke har Google/bloggkonto, og vil legge igjen en kommentar,
Velg "Profil" ... "Anonym" og skriv inn i tekstfeltet.
Du velger selv om du signerer med navn.

Takk for at du legger igjen et livstegn.
Sånt kommer det inspirasjon av til nye innlegg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...